God morgon 18 maj
God morgon alla! Vi verkar ha samma syrenväntan & väder Ina :D Hoppas ni alla får en riktigt fin dag och kan njuta av vädret i fall det är fint hos er.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Här är det lite halvt om halvt med vädret, solglimtar mellan tjocka moln. Zumbapass med bara killar idag… intressant. Ska lägga stämmor i studio åt en kille och sedan ska jag fräsa hem till familjen… kanske jobba lite emellanåt oxå..
Ha det gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
Syrenbusken nedanför min balkong står i full blom nu. Det var solsken innan idag men nu har molnen lagt sig. Hoppas i alla fall det inte blir mera regn……….
Idag ska jag ta det lugnt. Det känns i axlarna efter fönsterputsningen igår, men jag sov mycket gott på den nya madrassen 
Ha en bra dag, med eller utan syrener, med eller utan sol!

#3 Kan tänka mig att fönsterputsning inte är så bra för dig Gilla med värken du har. Jag har tur som har en make som sköter det åt mig..
Ny madrass står faktiskt på min önskelista oxå…. plus så himla många saker till…
. Men önska får man ju
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 4 - Nej det är inte så lyckat eftersom man får hålla armarna uppe och på samma gång prestera lite kraft. Men man kan ju dela upp på två dagar vilket jag brukar göra. Men så tänkte jag att jag var så bra igång och kunde lika gärna ta alla. Dumt!
Gilla, Men förhoppningsvis lär du dig att dela upp så slipper du mer sånt här:) Alla : Glömde tipsa om tvprogrammet " Från Sverige till himlen" som går i svt ikväll. Handlar om människors olika tro och idag är det lite mer "new age" med trumresor, runor och sånt som många här inne lever i och har som tro. Tidigare avsnitt och detta finns på svtplay ifall ni missat:)
/ Skogshumblan
# 6 - Jaaa! Bra att du påminner! Ska skriva en stor lapp och sätta på näsan ;-)
Ha ha Gilla, bra tips. Synd att min näsa skulle vara i stil med Pinoccios för att rymma alla kom ihåg jag har… :(
/ Skogshumblan