Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 907 ggr
Elpida
0

God morgon 16/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kylig, blåsig och grå måndagsmorgon möter mig idag. Kallt som attan på mitt kontor så nu har ponchon rykt på!

På lunchen ska vi träffas några stycken och planera vårfesten här på jobbet som går av stapeln på fredag. Vi kan ju bara hoppas att det ska vara lite bättre väder då! Ikväll är det Zumba och sedan är jag nöjd för dagen. Är så hiskeligt trött så sovproblem lider jag verkligen inte av.

Önskar er en skön måndag, om inte ute så inne!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[per50]
0

Här i Kramfors är det regnigt och små kyligt runt +6,0, annars får det duga.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Elpida, Per50 och alla andra som dyker upp. Skrattande

Kallt och småruggigt härnere också. Men det ska väl bli bättre. Eftermiddagsskift denna vecka. Rät skönt att slippa väckarklockan, men lite tråkigt att jobba kväll.Obestämd

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag är fri från det förflutna. Jag förklarar härmed min självständiga rätt att vara mig själv."

Ha en skön måndag trots regn och rusk.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Här blir det en lite "småruggig" dag med regnskurar, har de lovat. Så jag får se vad jag gör med denna dagen. Antingen åker jag och köper madrass eller så jobbar jag med mitt skapande.

Ha en bra dag denna måndag som kunde varit varmare.

Glad

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 Ett mycket förnuftigt och viktigt visdomsord idag Isa!!! Viktigare än vi förstår tom…

"Jag är fri från det förflutna. Jag förklarar härmed min självständiga rätt att vara mig själv."

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

ina3
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmiddag Glad

Här på västkustens norra del skiner solen! Men självklart blåser det i vanlig ordning när det är fint väder, det hör liksom till. Jag har fått vare sig jag vill eller ej ta det lugnt eftersom sviterna av lunginflammationen fortfarande håller i sig så jag har valt att lyssna på kroppen och tar en dag hemma i soffan.

Såg på Efter 10 att meditation ökar antalet hjärnceller och aktiverar hjärnan på ett sätt som inget annat gör…men det visste vi väl redan! Flört Kan t.om vara så att det förhindrar/fördröjer demens..men tänk att allt måste bevisas vetenskapligt innan folk tror på det. Varför inte bara lyssna inåt och känna vad man mår bra av. Knepigt.

Ha en fin dag allesammans!

~ Medarbetare på Tarot ~

Pagan
0

Hallå där alla goingar

Väder jamenvisst det har vi här med, skitväder!! Kära goa sol kom tillbaka! Kul att se Per i vår lilla vrå, hoppas allt är ok med dig.

Här ska strax intas middag. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[per50]
0

Jo då det är bara bra med mig