God morgon 14/5
God morgon 14/5 till er alla.
Här är det sol och +10. Fick fixat och packat igår. Blir lite städning och softa idag innan avfärd. Hoppas det inte blir totalt tågkaos igen.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon! Börjar repa mig efter flera dagar med hög feber och har fått lunginflammation
, men oj vad man uppskattar det "vardagliga" dvs att bara klara av och sätta sig vid frukostbordet och få dagens första kopp kaffe som smakar ljuvligt! 
~ Medarbetare på Tarot ~
Krya på dig Ina. Har själv bara förkylning igen…
God morgon! Simudainkain, skönt att du fick i ordning det du ville. Hoppas resan går som på räls ( ursäkta, jag kunde inte låta bli). Ina, krya på dig och var rädd om dig. Hoppas du kryar på dig snabbt och att allt går bra med mediciner och annat:) ( Min man hade det i vintras och fy vad det tog tid att bli bra igen. Segt som attan!) Hoppas ni alla här inne får en skön helg!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon
Trevlig resa Simudainkain
Krya på dig Ina
Här uppe regnar det för fullt och 7 grader varmt. Det blir att vara inomhus idag.
Ha en bra helg alla
Kram
Allting är möjligt

God morgon!
Är det äntligen dags Simudainkain! Önskar dig en superskön resa!
Här är det molnigt men det ska snart spricka upp för jag ska köra ett Zumbapass utomhus idag på friskvårdsdagen!
En riktigt skön lördag önskar jag er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon allesammans 
Simudainkain hoppas du får en trevlig resa. 
Krya på dig Ina 
Skogis och Dolla hoppas ni får en skön helg. 
Själv har jag lite ensamtid nu på förmiddagen, sen blir det som vanligt tvätt och lite småplock. Inmorgon blir det kalas hos min far.
Dagens tanke av Louise L. Hay
"Jag älskar min familj precis som de är. Jag försöker inte ändra på någon."
Den där tål att tänka på. Hrm 

(Men, nä inte försöker jag ändra på någon… väl? Lite lätt övertalning är väl inte att ändra på någon?
)
Ha en underbar dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Haha Godmorgon Elpida. 
Du hann slinka emellan medan jag skrev. Zumba ja.
Jag har skivan med Zumba Fitness. Än så länge har jag bara tittat på den. Skulle kanske röra mig också och inte bara hoppa runt i stolen. 
Kram Isa
Tack alla!
Isa, vilken underbar bild. Är det från din egen trädgård? Jag tog mig friheten att knycka den, hoppas det är ok.
God middag!
Idag verkar sommaren ha försvunnit, men detta var ju redan förutspått av väderprofeterna. Tunga mörka moln ligger på himlen redo att släppa ifrån sig några droppar på grönskan.
Jag tar det lungt idag och jobbar på en skiss och en målning. Om det blir uppehåll i eftermiddag så tar jag en promenad.
Ikväll blir det TV soffan och Melodifestivalen. Jag har inte sett några av uttagningarna utan vill bli överraskad och njuta av musiken och hela showen. Och så håller jag en tumme för Erik naturligtvis 
#9 Klart dufår knycka den Gilla.
Ja den är från trädgården, tog den förra året. 
Tack så mycket Isa. Den är redan knyckt och jag tänker använda den som förlaga till en målning. Om det går bra 
Bara roligt om du hittar inspiration i mina bilder.