Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 616 ggr
simudainkain
0

God morgon 12/5

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon 12/5 till er alla!

Hör kvittrande fåglar. Är mer blått än svart därute och +10.

Om några timmar har jag jobbat klart innan semestern…! Ska hela 8 dagar riktig semester. Yiippppiakaeyyy!!!!!!!!!

Skogshumblan
0

God morgon! Är mitt upp i "morgonracet". Sonen ska till förskolan och dotera & jag ska på lekdate. Hoppas ni får en skön dag alla vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
0

God morgon! Nu har jag jobbat klart , är nu jag ledig tills på måndag.

Ska snart gå till sängs

Ha en bra dag

Kramar

Allting är möjligt

Elpida
0

God förmiddag!

Ja nu är det snart dags Simudainkain!Glad

Dolla, sussa gott och hoppas du får lite fint väder nu när du ska vara ledig!

Var så otroligt jättetrött igår så jag hoppas att regnet inatt rensade bort lite pollen, ananrs sitter jag snart och sover på jobbet. Blir så himla orkeslös! Möte med skolstyrelsen i kväll och sedan hem och massera lillan som har ont i sin lilla kropp!

Önskar er en fantastisk torsdag (och imorgon är det fredag igen - hurrey!!!!Skrattande)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Simuda, snacka om nedräkning Skrattande

Ja här i Malmö är det sol med höga tunna moln, men det verkar som att solen bränner igenom dem. Men det skulle visst bli svalare idag. Inga 25 grader utan bara 17, men det får man vara glad för.

Jag fick planterat mina blommor igår, städat på balkongen och städat i hela lägenheten. Jag ska få "främmat" i eftermiddag, nämligen Stina från Insidan. Vi bor ju inte så lång ifrån varandra och skulle ha träffats redan förra sommaren, men det blev inte av.

Så idag blir det kakor till kaffet Cool.

Ha en bra dag - i morgon är det fredag!!! Glad

Doris
0

God kväll

När jag vaknade hade det regnat och 13 grader men luften var fräsch. Tar det lugnt i kväll en lite promenad blir det nog.

Allting är möjligt