God morgon 11 maj.
Redan + 10 grader och strålande sol. Kan ju knappast bli en tråkig dag då. Ska fixa i ordning sonens cykel, misstänker att han vill ut nu när han har hjälm igen:). Hoppas ni får en riktigt fin dag vad ni än har för er.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon
Nu har jag jobbat 3 nätter . Har nu en kvar ! Det är 10 grader nu på morgonen. Det är positivt nu när man åker och jobbar natt, ljust när man åker och när man kommer hem från jobbet .Man blir piggare inte lika trött som på vintern
Ha en bra onsdag
Kram
Allting är möjligt
Dolla, ljuset gör mycket kan jag tänka. Hoppas du får sova gott nu och får njuta av vädret i em när du sovit klart.
/ Skogshumblan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon till er alla!
Här är det sol och hela +18 redan nu…..
.
Ska köpa de första böckerna i Sagan om Is och eld… Hämta boken om retorik, missade föreläsningen. Fixa lite, Sedan ett sista nattpass innan jag är ledig hela 8 dagar…! 
God förmiddag!
Dolla, jag kunde inte sova på nätterna när jag bodde i Jämtland. Det var för ljust. Samtidigt så fashionerades jag av dessa ljusa nätter och stod och glodde på himlen vid midnatt.
Idag blir det inget solande. Jag ska cykla och köpa blomsterjord nu på Coop. "Min" affär hade ingen jord igår så det blev ingen plantering som jag hade planerat. Jag ska också städa idag och det kan ju ta sin lilla tid. Så det blir nog ingen tid för solning.
# 3 - Sagan om Is och Eld, vill du berätta lite om dessa böcker. Blev ju nyfiken :-)
Tjejer nu behöver jag er hjälp! Har ev. ett jobb på g. Håll tummarna eller vad ni nu gör så jag får detta jobb om inte något annat bättre dyker upp!
/ Skogshumblan
Jag håller både fingrar och tår! Det blir en konstig gång, men vad gör man inte för en kompis!

God förmiddag!
Humblan, skickar massor av positiva tankar ang. jobbet!
Vädret är lite halvmolnigt men varmt, någon regnskur ska det bli till eftermiddagen - och det behövs. Det är så mycket frömjöl och pollen i luften som virvlar omkring!
Hoppas ni får en härlig dag med cykling, plantering och vad ni nu ska dona med!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
A Song of Ice and Fire, by George R. R. Martin.
En fantasyserie som fått ett nytt lyft när HBO spelat in den på ett seriöst sätt med skådespelare som Sean Bean och Jason Momoa.
Det är en mörkare form av fantasy, så kallad dark fantasy, med mycket ondska. Serien fokuserar mer på människans mökare sidor än magiska inslag. Mer som en historieskildring.
Lite länkar:
sv.wikipedia.org/wiki/sagan_om_is_eld
Köpte även senaste boken i Wheel of time: Towers of midnight och faktaboken om Wheel of time, börjar bli en aning komplext. Ska använda den när jag, lite piggare, ska avsluta min uppsasts i fantasy.
Har köpt på bodyshop feta krämer för uttorkade och slitna syrrahänder och fötter.
Kötpe två nya necessärer en stor för väskan och en liten för handväskan.
Hämta retorikboken, från föreläsningen jag missade när jag var förkyld, av Elaine Bergqvist.
Sedan lite prosaiskt en lök för armeniska linssoppa med aprikoser och spiskummin och gurka att salta i värmen.
Äter nu italiensk kronärtskocksgryta, där jag bytt ut potatis till bondbönor och lagt till gröna bönor för mer protein och mättnadskänsla.
Livet känns fint just nu… 
Instämmer Simudainkain! Känns som att jag hittat en klick majonäs och räkmackan till liv jag se helt plötsligt glider fram i rätt håll rätt bra :D
/ Skogshumblan
Har skickat en önskan till universum att du får jobbet!
Tack alla, det är inte drömjobbet men ett jobb, vilket jag drömt om i ett par år nu :D
/ Skogshumblan