God morgon 10/5
God morgon 10/5 till er alla.
Ska hem och sova om några timmar. Hoppas ingen ringer idag…
Nu är det tre dagar till semester… Här är solen på väg upp och +8. Hade första riktigt varma dagen igår. Åt picknick ute innan jobbet. En hund ville ha den, men jag var tuffast… Tonårsflickan som rastade honom tyckte det var lite pinigt.
God morgon alla fina! Ser ut att bli en lika fin dag som igår. Ska väcka barnen och få igång dagen. Simudainkain, sov gott. Hoppas du får sova ostört. Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God förmiddag!
Vaknade lite för tidigt i morse, men så är det i sommartider. Naturligtvis steg jag inte upp utan försökta slumra till, vilket jag gjorde.
Varmt är det, skulle bli upp till 25 grader idag. Såg på väderkartan igår att det är likadant över hela landet. Fantastiskt och bara i Maj månad!
Jag ska åka till köpcentrat och sedan tänkte jag inta några solstrålar på en av kullarna i Kroksbäcksparken.
Det är faktiskt jag som står uppe på ena kullen.
Nu är väntan på min tarotlek över! Det här är jättekul för jag har känt på mig att den kommer komma till mig via någon i min omgivning och inte bli beställd via nätet. Jag trodde jag visste vem men tji fick jag. Idag så har jag blivit med en renaissance Tarot! Direkt när jag såg den visste jag att det var denna jag väntat på och jag är så kär i den så ojoj. Den är lite större än standardkortlek men det är en så vacker lek. Jag är kär!
![]()
Här kan ni se leken ( hoppas länken funkar)
/ Skogshumblan

Hej svejs!
Idag är det riktigt sommarväder - härligt!
.
Ikväll spelar makens fotbollslag och han ville vi skulle komma o titta så jag får väl ladda plånkan med lite kioskpengar och dra med mig lilltösen
. Ikväll ska jag skicka lite healing och sedan blir det nog ganska snart sängen, det har blivit två sena kvällar.
Humblan, leken är jättefin. Det är så kul att "bonda" med en ny lek - lycka till!!
Ha det riktigt gott och håll hårt i maten Simudainkain om du tänker ge dig ut och äta
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Grattis Skogis vilken elegant tarotlek…!
Yep, Elpida… 
Skogis, den är jättefin! 
Jag var iväg i förmiddags till köpcentrat och handlade lite förnödenheter. Hittade några pelargoner på Buketten, som jag ska plantera i en balkonglåda. Tre cyklamenröda och två vita. Ska försöka att få tag på blå lobelia också, så blir det jättefint.
Jag har också varit och solat bland "kullarna". Det var en svalkande vind så jag har säkert bränt mig någonstans. Men jag låg inte så länge, bara 1,5 timme. Så nu känner jag mig både blåst och varm. Duschen väntar nu.
God eftermiddag
Jag har jobbat natt ,vaknar till sol och 22 grader varmt
Skogis tarotkorten var mycket vackra.
Gilla du har hittat det du skulle ha i balkonglådorna Jag gillar också pelargoner.
Jag har 2 nätter kvar Det är ju synd att man måste sova bort dessa fina dar men det kommer säkert flera fina dar.
Ha en bra tisdagkväll
Kram
Allting är möjligt
Godkväll allesammans 
Varmt. Man ska inte klaga, men det blir väääldigt varmt på jobb.
Tur man har fläktar där.
Över 25 grader sen trivs jag inte riktigt, i varje fall inte på jobb. 
Simudainkain hoppas du fått sova riktigt gott. 
Gilla, Mm Pelargoner tycker jag också om, Vi hade två som blev nästan två meter, i vårt förra hus.
(Självklart var det maken som fick dem så fina, jag tar död på det mesta i blomväg.
)
Elpida ha det så skönt på matchen. 
Skogis jä ttefin lek, tror du kommer att trivas jättebra med den. 
Dolla Hoppas du också fått sova gott. Ja det kommer nog fler fina dagar får vi hoppas. 
Ha en skön kväll, nu ska jag skära till en mjukare madrass till hundsängen (den börjar bli väldigt tunn i botten) åt vår gamle kompis på fyra ben. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Årets första geting har varit på besök hos mig och är nu utsläppt i friheten igen.
Katten går här och letar efter sin "leksak" 
Vilken dag! Sommarvarmt och underbart! Hoppas ni njutit och får fortsätta njuta en stund till! Barnen och jag åkte till bekanta över eftermiddagen för lite lek och stoj. Passade på köpa cykelhjälmar till barnen så nu kan vi cykla igen. Sonens sprack i höstas när han vurpa och hans lata föräldrar inte fått tummen ur…. Trots värmen orkade barnen hålla igång rejält. Hoppas sonen somnar snart (dotera somnade på väg hem) så jag får bekanta mig med leken:D…. (Otålig-jag? nää *visslar oskyldigt*…)
/ Skogshumblan

Hejsan sötisar
Simudainkain, trevligt med lunchträff, fast det lät lite oväntat. Grattis skogis, vet precis hur det känns. Kul att du trivs så direkt med din nya kompis. Hoppas alla haft en trevlig dag. Här är lika varmt som igår. Kan ju vänja mig. Sen dag från jobbet, men lite värme finns kvar att njuta av. kram på er
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 11 - Åhhhh vilken underbar bild - en riktig "magpussare"
Och jag har nog fått lite för mycket sol, trots att jag inte låg så länge. Denna maj-sol tar väldigt mycket. Jag vet faktiskt inte om jag varit brun så här tidigt utan att ha varit utomlands. Men det gäller att njuta, till helgen blir det kallt som attan och regnväder.
Nu blir det fåtölj och bok. Tycker det är mest skit på TV nuförtiden. Sport, sport och sport. Blääääähhhhhh