God morgon 9/5
God morgon 9/5 till er alla.
Här har det börjat ljusna och är +4. Ska hem och sova om ett par timmar. Nytt nattpass inatt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon allesammans
Sov så gott simunda
Jag behöver lägga mig och sova en timma eller så när dottern åkt till skolan attans att vakna 2.30 varje natt och inte kunna somna om!
Fantastiskt väder även idag, morgon promenaden var ljuvligt härlig!
Vi hade födelsekalas för sonen igår i stugan massor av folk och härligt väder och god mat, det är nästan alltid fantastiskt väder när han fyller år jättebra när man samlas många och kan vara ute.
Jag önskar er alla en fin start på veckan
God morgon alla! Idag har vi redan nästan + 10 grader! Sonen lär få en skön stund på förskolan idag när de ska ut på sin mullegrupp. Dotera och jag ska ha en skön stund ute också. Min goa mamma fyller år idag. Ska ringa och gratta i em så barnen får vara med.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God för middag!
Inatt sov jag gott. Jag var ju så trött igår efter en mycket hackig sömn förra natten.
Strålande sol är det, fåglarna kvittrar och jag ska tvätta idag
. Men jag ska i alla fall ta en cykeltur innan tvätteriet.
Idag börjar jag äta kontrollerat och vägning ska ske varje måndag. Jag trodde jag var tyngre, så det var ju positivt. Det är 20 kilo jag ska ha bort, inte 25 som jag trodde.
Och nu är jag igång.
Ha en skön måndag 

God förmiddag!
Elpida är tillbaka, laddad och full av energi! I lördags var vi ute hela dagen. Gjorde skogspromenader till kraftställen, dubbla meditationer i solen, mat ute är hungern sa till, regression, grillat till kvällsmat. Lite tarot/änglakort innan vi sussade. I går startade vi med Yoga nidra, total tystnad i 4 timmar under yoga, frukost, egentid och regression. Mycket lärorikt! Vi hade fantastiskt väder och naturen är så himla fin runtomkring så jag känner mig riktigt boostad
.
Ikväll är det Zumba som vanligt. Det verkar som att ni ska ha en skön måndag, jag hoppas vädret håller i sig!
Kram kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 4 - Ha ha - det märks tydligt vad jag har i skallen just nu. Jag läste dina ord "yoga, frukost" som "yoghurt och fetaost" - *fniss*
Låter som du haft en härlig helg 

#5 Både yoghurt och fetaost är ju gott
"Du har alltid två val"
#4 Låter helt fantatiskt! Var hittar jag denna retreat! Skamlöst nyfiken. 

ÅÅÅÅÅÅ det låter som rena rama paradiset Elpida. Så skönt du haft det. En bra start på sommaren.
Hemma från jobbet, nyduschad och intar just nu en kall Lidlöl. Här är underbart väder, 25 grader i skuggan så det är nästan fööör varmt på altanen just nu. Men under parasollet är det svalt och gott. Ser att mina bleka spiror behöver en helrecond om jag ska till civilisationeni kjol, men familjen får stå ut med hårfagre lite till.
Gratta mamma från mig skogis.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 6 - Absolut! Det är dessutom bra mat för mig som ska snåla in på kolhydraterna. Men då ska det vara turkisk/grekisk yoghurt som är 10%, inget annat. Och så ska det helst vara fårost. 
Mmmm feta… *dregglar!* Under min dotters första 6 månader i livet misstänktes hon ha mjölkallergi så jag fick icke en droppe mjölk. Kan säga att abstinensen var svår efter feta. När jag väl fick äta hade jag feta till det mesta. Maken sa något om galen ;)
/ Skogshumblan
# 10 - Jag brukar vara feta-galen när jag kommer hem från en semester i Grekland, men av någon märklig anledning så smakar det inte alls så gott här hemma även om det är samma ost och samma olivolja. ……….hm……….
Nu kom jag på det! Kanske man ska plocka ut osten från kylskåpet någon timme innan man ska använda den som man gör med andra ostar. Häromdagen hade jag med mig sallad med kyckling och fetaost i gröngräset, och den var ljuvlig men så hade den ju fått "värma" till sig en stund i kassen.
Feta är helt klart godast om den får ligga framme. Eller grillas i foliepaket med citron, timjan coh lite olja!
/ Skogshumblan
Tack för tips. Ska absolut försöka med detta! Kan vara gott till en köttbit.

#7 Gården vi var på ägs av min svägerska och det var i helt privat regi. Väldigt smidigt då killen som var med är utbildad yogainstruktör
. Naturen och omgivningarna "stod" svägerskan för, meditationerna/regressionerna genomfördes med hjälp av cd coh tack vare att de andra deltagit på så många kurser/seanser/retreater osv kunde föra bra och djupa diskussioner runt våra upplevelser.
Tarot och änglakort var mitt bidrag till retreaten
.
Vi kan så mycket mer själva än vi tror och det behöver inte kosta så mycket eller vara så avancerat för att genomföra det här. Det gäller bara att hitta likasinnade som har ett lika brinnande intresse
"Du har alltid två val"
Va kul Elpida med sådana närmaste!