På TV ikväll!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har sett den … typ 7 ggr…
. Jag är en obotlig romantiker..
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag har aldrig sett den.
Vet inte ens vad den handlar om. Tv är inte min starka sida direkt. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Har sett den, och den suger. ^^ Läs böckerna istället, de är underbara! :D
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Bok? Jaaaaa, det älskar jag. 

Då är jag jag hopplöst bortom räddning Gilla. Har varken läst böcker eller sett filmer :D
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#6 Skogis då är vi två, som varken sett filmen elller läst boken. 
#6 & 7 me too. Jag gillade mer de gamla vampyrerna.
Skönt att jag inte var ensam om denna "efterblivenhet" :)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag kan förstå alla tonårstjejer som dreglar.
Och jag älskar vampyrer och naturligtvis så gillade jag denna film väldigt mycket.
Fast nog tror jag att jag fastnade mer för "En vampyrs bekännelse". Jag läste boken och sedan har jag sett filmen, vet inte hur många gånger. Tom Cruise och Brad Pitt, vad kan man mera begära? Fast jag tyckte nog att boken gav en mera inlevelserik upplevelsebeskrivning av själva "Ögonblicket".
Naturligtvis har jag sett de flesta filmerna om Greve Dracula. Christoffer Lee gjorde den bästa rollen.
# 10 Vampyrens bekännelse… Den recenserade jag när jag tog gym. komp. Den är jättebra.
Filmen har jag dock inte sett, är tveksam till att se filmer från böcker man läst, man blir så lätt besviken.
Så bra blev det så läraren sa att det gått kalla kårar längs ryggen på honom. Han tyckte jag skulle satsa på att bli författare. 
Och varför har du inte blivit författare?
Antagligen för att jag som många andra låtit livet rulla på och inte tagit den tid som behövs, och helt sonika stängt in sig från familj.
Idel ursäkter, men jag tror att jag letat tid istället för att bara skriva. Och när jag haft tiden har jag inte haft inspiration. Men än är det inte kört.
# 13 - Absolut inte! Visst behövs det tid att skriva, man måste ha lugn och ro. Men varför inte börja med en idé och skapa ett dokument i datorn där du skriver ner ideer och stolpar allt eftersom de dyker upp i huvudet. Det du har skrivit ner behöver du inte ha kvar i skallen utan där kan det då få plats till nya grejor.
De e bar å sätt igång! 
#13 Ja och leta efter det första kapitlet till en ungdomsbok, som jag började skriva för sådär en 20 år sedan. Ungarna väntar fortfarande på fortsättningen. 

Jag vet att jag har alla noteringar och paper någonstans i en kartong i källaren.