God morgon 3/5
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon 3/5 till er alla.
Här det grått, regn och +2. Sista dagen i denna lediga period. Ska till den kinesiska doktorn. Annars bara lite städning och göra en soppa till frysen. Ta det lugnt annars…
Godmorgon Simundainkain och alla andra
Brr så kallt det var ute vantarna åkte på till morgonpromenaden!!
Här har jag lilltjejen hemma idag hon har hamnat i en ny näsblods period, stackars liten.
Ha en fin tisdag alla

God morgon!
Minusgrader i natt igen. Solen lyser så fint på morgnarna men det är utlovat regn och hagel även denna eftermiddag! Maken skickade lilltjejen till skolan igår utan jacka
, det regnade och SNÖADE på eftermiddagen!!!
Nåväl, idag är en ny dag och nya möjligheter! Jag hoppas att den blir kanon för oss alla! 
#1 Stackars lillgumman!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Nillan, hoppas lilltjejen blir bättre. Hm, ingen jacka, förstår irritationen.
Tipsar om bra naturfilm, de radioaktiva vargarna i Tjernobyl.
God förmiddag!
Nillan! Är hon förkyld eller kommer det ändå? Har hon varit och blivit kauteriserad? Har du testat med Nozoil?
Jag var uppe på toa i morse och då var det vitt på taken här!! Tur att jag inte satt ut några blommor än. Det är sol med moln som drar förbi, så vi får väl se om det blir något promenadväder eller inte idag. Det kommer bli lika kallt som igår, alltså inte över 10 grader. För en vecka sedan var det 20 grader! No like :-(
Men det är ju bra dagar att göra saker inne, måla till exempel, eller städa.
Ha en bra dag 
God eftermiddag
Ja här är det 5 grader varmt men snön är ju borta nu , det är ju plus
Ska åka in till stan och handla lite nu. I morgon ska jag jobba efter 2 veckors förskylning Det går nog bra !
Ha en bra fortsättning på tisdagen
Kram
Allting är möjligt

Här är det också omväxling i väderleken. -3 i morse, solsken på dagen, lite kyligt i vinden, hagelskurar och på hemvägen vräkte snön ner samtidigt som solen sken så vackert
alla årstiderna på en dag - kan ju inte bli bättre.
Har också haft min "lilla" hemma, hon är 13 och har värsta mensvärkarna ingenting tycks hjälpa som jag köpt på hälsokosten. Trodde jättenattljusolja skulle göra susen men än ingen förbättring. Värme ger lite lindring. Stackars liten.
Hoppas er dag varit bra.
kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, det får nog bli till att ta en Alvedon eller Iprén. Usch stackare!
Puh! Nu är jag klar med ett porträtt som jag jobbat på sista tiden. Men jag vet inte om jag kan visa det härinne. Det ska bli en present och hon får inte se. Men om en månad kan ni få se 
Nu ska jag se om jag gitter sätta upp köksgardinerna. Annars får det bli i morgon………..
Det kallas för "slappityd", något som jag försöker anamma 
God eftermiddag vänner. Denna dag har varit så galet men på ett bra sätt. Vädret har också varit galet på fel sätt. Hagel i maj?! Nej tack! Hittade en underbar guidad meditation ( Kelly Howell, Hedlund meditation) på "tuben", den är på engelska och ganska lång (30 min) men helt underbar! http://www.youtube.com/watch?v=UFh-Km4AXeE&feature=youtube_gdata_player Ha en skön kväll alla !
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Och så var det min mobil och stavning… Healing meditation ska det ju vara!
/ Skogshumblan

#6 Till min dotter är det bara pronaxen som hjälper + värme. Det är synd om de stackarna när de ligger likbleka och knappt kan andas för att de har så ont!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 10 - Hi hi, du får visst ta ett ordentligt samtal med din mobil 
# 6 - Jag har också hört att pronaxen ska vara mycket effektivt.
Gilla hon är lite irriterad i slemhinnorna pga allergi nu såå, ja vi kör med nozoil, eller olivolja, nej ingen kautersering, på vct säger de att hon inte blöder tillräckligt länge åt gången för att det ska behövas…
Stackars din minsta med mensvärk Elpida varm vetekudde med lite tyngd kan kännas skönt…
# 14 - OK är det inga långvariga blödningar så är där inget större tryck, men det verkar som att hon behöver smörja slemhinnorna. Undertecknad är en stor konsument av nozoil och vanlig olja. Inte olivolja för det luktar för mycket.
Haha ja min mobil har humor och provat mitt humör:) men jag förlåter den för den har så många bra fördelar.
/ Skogshumblan