Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 4404 ggr
Lena10
0

Medicine Card

Finns det någon svensk sida med Medicine card? Där det står betydelse för korten? Jag har letat och letat men hittar inte. Det finns böcker men de är på engelska.

Pagan
0

Är det just medicine card du söker efter? Vet att det finns änglakort på svenska här

Ärkeänglarnas orakelkort

Ärkeänglarnas orakelkort Av Doreen Virtue, fil.dr

Ärkeänglarnas orakelkort är de första i Doreens Virutes vackra kortserie som har blivit översatta till svenska.

Ärkeänglarnas orakelkort innehåller 45 vackra kort med budskap från 15 olika ärkeänglar. Änglarna är kraftfulla, visa och kärleksfulla budbärare som kan hjälpa oss på alla områden i livet. De skyddar och vägleder oss, samt inspirerar oss till handling. Korten är mycket enkla att använda och passar bra till både Nybörjare och erfarna.

Till orakelkorten medföljer ett vägledningshäfte där du får lära dig att använda och tolka Ärkeänglarnas orakelkort både åt dig själv och åt andra.

Korten är tryckta på 350 gr högkvalitativt papper och skyddat med glansigt laminat.

249 kr

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Lena10
0

Ja det är medicine card jag är ute efterGlad.

Korten är på engelska men jag skulle vilja få fatt på svensk "instruktion" "betydelse" till dem.

Tack ändå Glad

Pagan
0

Ok, jag brukar inte ge mig så lätt, jag letar lite tillFlört

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Ser att Cassandra  Eason har en bok: Stora boken om kraftdjur är det något åt det hållet du är ute efter?

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Solöga har oxå en bok "Djurens språk" den har jag själv och tycker att den är jättebra.

Fast jag kanske har missuppfattat vad du är ute efter när du menar Medicine Cards?

Sajtvärd Tarot

Lena10
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bifogar en bild på hur korten ser ut så kanske det blir lättare att förstå hur jag menarFlört

Tusen tack att du kollar för jag hittar inte något.

[GunillaR]
0

Kan detta vara något månne?

http://medicinecards-filosofia.blogspot.com/

Lena10
0

Den sidan ska jag studera närmare.

Tusen tackGlad

/Lena10

fridelfina
0

Åh, tack för länken Gilla!

kvinnokraft.net
0

Hejsan

nej inte vad jag vet men jag har översatt dem för egen del. :)