Medicine Card
Finns det någon svensk sida med Medicine card? Där det står betydelse för korten? Jag har letat och letat men hittar inte. Det finns böcker men de är på engelska.

Är det just medicine card du söker efter? Vet att det finns änglakort på svenska här
Ärkeänglarnas orakelkort
Ärkeänglarnas orakelkort Av Doreen Virtue, fil.dr
Ärkeänglarnas orakelkort är de första i Doreens Virutes vackra kortserie som har blivit översatta till svenska.
Ärkeänglarnas orakelkort innehåller 45 vackra kort med budskap från 15 olika ärkeänglar. Änglarna är kraftfulla, visa och kärleksfulla budbärare som kan hjälpa oss på alla områden i livet. De skyddar och vägleder oss, samt inspirerar oss till handling. Korten är mycket enkla att använda och passar bra till både Nybörjare och erfarna.
Till orakelkorten medföljer ett vägledningshäfte där du får lära dig att använda och tolka Ärkeänglarnas orakelkort både åt dig själv och åt andra.
Korten är tryckta på 350 gr högkvalitativt papper och skyddat med glansigt laminat.
249 kr
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Ja det är medicine card jag är ute efter
.
Korten är på engelska men jag skulle vilja få fatt på svensk "instruktion" "betydelse" till dem.
Tack ändå 

Ser att Cassandra Eason har en bok: Stora boken om kraftdjur är det något åt det hållet du är ute efter?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Kan detta vara något månne?

Den sidan ska jag studera närmare.
Tusen tack
/Lena10

Åh, tack för länken Gilla!
Hejsan
nej inte vad jag vet men jag har översatt dem för egen del. :)