Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 797 ggr
simudainkain
0

Glad Valborg

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Glad Valborg!

Ha en fantastisk valborg allihopa. Är nu ledig ett par dagar och det är nu 12 dagar till semester.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Simudainkain och alla andra. Skrattande

Tack, ha en skön ledighet själv Simudainkain. Själv ska jag gratta ena sonen som fyller år idag.

Ha en skön dag alla.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

God morgon! En riktigt skön Valborg till er alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Maggan71
0

Ha en härlig helg allihop!

Idag ska min T göra en taturering - likadan som jag har. *ler* En av mina födelsedagspresenter till honom. Han fyller på måndag.

Kramar till alla!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Pagan
0

Godmorgon och hoppas natten varit god. Så ljuvligt att vakna till fågelkvitter, solstrålar in genom persiennen och vackert väder. Har varit ute på morgonpromenaden, suttit på altanen med kaffe och god bok och bara njutit av friden. idag står det grillning på schemat, lite gott vin och gott sällskap till det. Under dagen ska jag påta lite i jorden och göra lite fint i rabatterna.

Många födelsedagar i faggorna, gratta era kära från mig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Har pysslat med lite ekonomiska transaktioner och nu så ska jag fundera på om jag ska gå ner en stund i parken. I går var det väldigt skiftande bud på hur vädret skulle bli idag. Det var allt från molnigt och 10 grader till sol och 18 grader. Det är strålande sol och det kan säkert bli 18 grader i dag också. Det är visst i morgon som eländet kommer.

Så det får bli en stund i parken idag.

Det blir inget bål för mig ikväll utan det blir bara en skön lugn kväll med lite TV och lite bokläsning.

Nu ska jag lägga några kort för mig själv eftersom jag har en fråga som jag måste ställa till mig själv. Om varför jag beter mig på ett visst sätt.

Jag önskar alla en skön Valborg. Ni som ska elda, var försiktiga, det är torrt i backen!

Kramar Glad

Doris
0

God eftermiddag/Kväll

Jag har haft kaffegäster idag Mina grannar och bästa vänner var hit på kaffe Vi satt ute på köksbron Solen värmde men det var inte så varmt när den försvann. Ikväll vet jag inte om jag ska iväg på någon brasa Jag får se hur jag mår. Har fått healing idag mot min förskylning Det sitter i mina bihålor konstaterade hon, och det känner jag själv också.

Ha en bra valborg

kram

Allting är möjligt