Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 750 ggr
Elpida
0

God morgon 29/4

Hm, första tråden försvann i ett klick så jag gör väl en ny..

God morgon!!

Fredag igen, tiden går fort med bara 4 dagars arbetsvecka… det kunde jag vänja mig vidOskyldig.

Kungabröllop i England, jag önskar det unga paret lycka till! Själv ska jag på vårfest, minstan har det med skolan. Det blir bakluckeloppis, vårsånger och fika - kan vara mysigt!

Önskar er en skön fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag allesammansGlad

Solen skiner och det är fredag härlig, I kväll blir det lite grillning på altanen och ett glas rött!

Då var kyk/frys och tumlaren fixat och funktions dugligtSkrattande så då gäller det bara att hitta ett nytt golv till köket, pergogolvet har rest sig när det läckte vatten bakifrån frysen…

Jag har i dag plockat två fästingar på Svea bläää för de vidriga krypenSkrikandes

Önskar er en skön fredag!

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Jag var  uppe med tuppen idag och hann inte "stämpla in" här innan jag gav mig iväg. Jag hade undersökning hos tandläkaren. Undersökningen bjöd han på och jag hade inga hål!!! Skrattande Inte dåligt med tanke på att det var 6 år sedan jag var hos tandis sist. Jag har egentligen inte haft något hål de senaste 20 åren. Det som hänt är gamla plomber som trillat av eller liknande. Jag blev så glad så jag gick och köpte mig ett par gåvänliga sandaler. Jag måste ha sådana som stöder hålfoten och dessa sitter perfekt. 249 kronor på Din Sko. Hade ingen aning om att de hade sådana skor, men där fanns faktisk en liten avdelning.

Nu ska jag strax fixa en kopp kaffe och en go macka. Och så blir det en tur ner till parken för någon timmes solning. Nästa vecka ska det bli "normalväder" med regn och 10 grader, så det gäller att passa på.

Bröllopp?? Nääää, det intresserar mig inte. Jag är inte speciellt kunglig av mig. Det får de ha för sig själva. Fast jag såg ju Viktoria och Daniel i fjol……….he he. Men dä ä ju skillna dä Flört

Ha en bra dag!

Isa56
0

Smiter inom och säger hej allesammans.

Ska snart förska var social med maken och gå ut i det fina vädret. Skrattande

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Doris
0

God eftermiddag

Tar det lugnt idag Jag har ingen riktig ork efter förskylningen som jag fick i påsk sitter i länge.

Ha en bra fredag

Kramar/dolla

Allting är möjligt

simudainkain
0

God middag till er alla!

Grattis Nillan…! Nu är det 13 dagar kvar till semester…! Flört

Ska sova middag och sedan ett sista nattpass innan lediga dagar…

Pagan
0

YES TGIF!!!

Slappar helgen allan ska detta bli….typ, ska bara….ja, en massa egentligen, MEN slappa ska det bli oxå. Vädret är fortsatt toppen, vi har eldningsförbud i hela kommunen, borde nog regna snart innan naruren får solsting.'

Låter som dagen varit skön - ja, förutom fästingarna då. Simudainkain, en blir bara liiiiite avis, så gött att räkna ned till ledigheten som är så snart. Grattis till dig också idag då och till Nillans kylfixning och förstås till ISA!! men hon får en egen trådFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

God eftermiddag!

Nu har jag legat i två timmar nere i parken. Det blåser väldigt mycket idag så det var skönt att ligga där i lä. Jag fick påhälsning av ett litet bi som absolut ville vara på min solmadrass. Ett riktigt bi! Jag kände mig så glad för sällskapet.

Från Denise Linn - om bi:

I de gamla egyptiska hieroglyferna förknippades biet med den kungliga sociala ordningarn, troligen därför att det representerade strävsamhet, produktion och samarbete. (Hmmm…..)

I Grekland symboliserade biet arbete och produktivitet. Hos oraklet i Delfi symboliserades själarna av bin därför att de färdades tillsammans i svärmliknande konstellationer. Under medeltiden i Europa symboliserade biet flit och uthållighet. Det här kan vara ett tecken på att du ska visa mer flit och strävsamhet i ditt liv. (Men……. är jag inte flitig då?????)

Det kan ju vara så att biet uppmanar till att jag ska göra det som jag vill göra, nämligen måla så att jag kan få till en  utställning. Kanske jag ska ställa ut med någon annnan!

Något att fundera på!