Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 969 ggr
simudainkain
0

God morgon 28/4

God morgon 28/4.

Tjoho nu är det äntligen 14 dagar kvar till hela 8 dagar riktig semester. Annars är här svart och +1… Ska hem om några timmar, sova och sedan nattpass nr 3.

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godförmiddag!

Det blåser friskt idag från öster. Har just hängt ut sängkläder på balkongen och får hoppas de inte blåser bort. Det känns också lite kyligare idag. Det fina vädret ska vi visst få behålla helgen men nästa vecka blir det regn och mycket lägre temperatur. Men det kan ju behövas lite regn också.

Idag är det tvättdag, inga fritidsproblem alltså.

Simuda, visst är det så att när semestern börjar närma sig så känner man att man inte hade orkat jobba en dag till.

Ha en fin dag Glad

Pagan
0

Olá här är det hett som attan. Lite regn kom i natt, och morgonen var kylig men nu är det som sagt rena rama medelhavsvärmen. Stannade till på Lidl på hemvägen deras finkbräu öl är ju så himla goa. Banta kan man göra till hösten. CoolHoppas er dag varit skön och trevlig. Själv har jag haft en bra jobbdag, nu står middagen och puttrar och en öl ska intas på altanen.

Drog myntnian idag, än så länge flyter jag på en bra våg och det känns himla skönt att vara jag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Håller med dig Pagan, banta kan man göra till hösten. Fast nog skulle jag behöva gå ner………några kilon…..host host harkel.

Så skönt att det känns skönt att vara dig Glad

Pagan
0

Sommaren är kort, alltför kort för att tänka på kalorier och inte äta det som är gott & smarrigt. Vintern däremot är kall, trist och låååång - då har vi det ändå så grått att vi lika gärna kan banta.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot