Godmorgon Påskafton
Godmorgon på er allesammans
Vaknade tidigt till ett fantastiskt härligt väder och fågelkvitter!
Tog en tidigpromenad med hunden utmed sjön och bara njöt. En stunds yoga och meditation på altanen där efter och nu vankas frukosten!
ha en underbar dag alla
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godförmiddag!
Idag ska jag göra så lite som möjligt. Bara lata mig och mysa. Ska dock grubbla på om jag ska sola på balkongen eller om jag ska lägga mig i parken. Det får bli det mest ansträngande för dagen.
Glad Påsk på er alla!
God förmiddag
Jag är förskyld har ont i halsen men ska försöka göra lite påskfint Min syster kommer hit och äter middag Hon har inte varit hit på flera år så jag står ut med lite halsont idag.
Ha en bra påskafton alla
kram
Allting är möjligt
# 3 - Det finns väl en tablett som man kan köpa på Apotek nu som gör att halsontet försvinner. Men sedan är det ju ett tecken på att det är en infektion i kroppen, så kanske du ska ta det så försiktigt idag ändå.
Glad Påsk alla.
Låter helt ljuvligt Nillan. Låter som bra planer för dagen Dolla och Gilla. Fniss, era namn funkar bra ihop. 
Här är det sol och +13 grader. Ska städa lite. Ska försöka ha en syster + pojkvän på middag på måndag… Ska sedan göra helgens sista nattpass.
God eftermiddag!
Jag var lite trött idag efter gårdagen. Det är väl förbenat också att man inte kan gå på kalas utan att känna av det dagen efter. Det blev solning på balkongen, dock ingen lång stund för det blev för varmt. Så jag fällde upp parasollen istället. Min imorgon blir det solning i parken med lite medhavd lunchmacka och kaffe. Japp!
Ha en bra påskaftonskväll!