Tarot iFokus

Tarot

Etikett: musik
Läst 4221 ggr
[GunillaR]
0

Musik för avslappning och meditation

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag startar här en tråd där det är meningen att vi ska lägga in musik för avslappning och/eller meditation, när vi hittar något intressant på youtube,

För att tråden inte ska bli svårladdad så lägger vi inte in videorna utan bara skickar med länken i inlägget. Skriv gärna några ord om vad det är  som vi ska få höra.

Det är alltid bra att ha ett ställe att gå till, och samlar vi det här så kanske vi kan bygga upp en liten bank.

Ibland vill man bara sitta och släppna av i tankar och kropp och ibland vill man meditera på riktigt.

Jag brukar tycka det är härligt och sitta en stund på kvällen när jag har släkt allt ljus härinne i vardagsrummet, och lyssna till något avslappnande och njutbart. Igår blev det Puccini, men jag orkade bara tre stycken, sedan somnade jag.

Jag klistrar tråden!

[GunillaR]
0

[GunillaR]
0

Skogshumblan
0

Vilken bra idé Gilla! Tackar för de länkar du lagt in:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

[GunillaR]
0

Jag tog bort klisterlappen.

avon
0

Ja, vad bra! Precis vad jah behöver…

Någon som vet bra "reikimusik"? Vill gärna han något som plingar till när man ska byta position.

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

[GunillaR]
0

Men reiki, är inte detta en healingmetod? För då måste man väl veta vad man sysslar med?

Rätta mig gärna om jag har fel.

avon
0

Jo, det stämmer att det är en slags healingmetod och självklart bör man veta vad man gör :) Vilket jag gör ;)

Jag har dock inte kvar min musik och eftersom det är ett tag sedan vill jag gärna ha "plinget" som vägeder till positionsbyte.

Kanske fel ställe att fråga på. Tänkte bara passa på när vi ändå talade om avslappningsmusik och du hade en hel del bra tips.

[maddox78]
0

Får man länka till spotify också i denna tråd? :)

[GunillaR]
0

Jag kan nog inte hjälpa dig. Kanske du kan få bättre hjälp inne på Healing-sajten!

avon
0

Ja, jag ska försöka där :) Tack Gilla!