Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2947 ggr
Skogshumblan
0

Måndag 18 april

God morgon vänner och välkommen till en ny härlig dag och vecka! Hoppas det kommer bli en fin vecka och att dagen idag kommer bli bra på alla sätt. För mig är det första dagen på länge länge som jag inte vaknar och sen slänger mig ivrigt över min mobil och ut på nätet för att kolla vad Gillas tarotkurs innebär denna vecka. Kursen är slut och för min del känns det mest vemodigt och tomt utan kursen men jag lär nog komma över detta också ;) Ute skiner redan solen och det är nästan +6 grader så det lär nog bli en fantastisk dag! Skön måndag på er vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
0

God morgon

Har nyss kommit hem efter min jobb helg Jag har jobbat natt fred, lör  sön. Nu har jag inget jobb föränn tills torsdag. Ska göra min examen nu i veckan. Ska bli fint väder men nu är det molnigt och har regnat.

Ha en fin dag , själv ska jag gå och sova.

Allting är möjligt

Skogshumblan
0

Sov gott Dolla. Lycka till med examensuppgiften!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon Skogis, Dolla och alla andra goa vänner här. Skrattande

Ja Skogis visst blir det lite tomt när man avslutat något som har varit både roligt och spännande. Obestämd

Sov gott Dolla, och lycka till med din examensuppgift.Själv har jag eftermiddagsskift denna vecka.

Önskar alla en trevlig måndag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[walkinbeauti]
0

God Morgon Skogshumblan och alla ni andra på Tarot. Hoppas ni får en skön Måndag och en fin Påskvecka Glad

[GunillaR]
0

Godförmiddag på er!

Solen strålar över ett molnfritt Malmö. 18 grader ska vi få idag och jag ska tvätta…………. nåja det kommer väl fler vackra dagar utan tvättning, men nu så här i början så är man ju så ivrig att få solens ljuvliga och livgivande strålar att smeka sitt ansikte.

Nu är det ju påskveckan. Inte för att jag firar påsken med den kristna betydelsen, men jag firar våren (Ostara) och det nya livet som spirar överallt.

Ha en fin måndag Glad

nillanb
0

God förmiddag allesammans

Här är det ett underbart väder och jag har gått en lång promenad i sakta mak med  hunden tittat på alla knoppar och njutit av naturen. Åhh vilken fantastisk morgon!

Ha en härlig dag allesammansKyss

simudainkain
0

God middag och ha en underbar dag alla.

Här är det sol och halleluja +14.

Är fortfarande förkyld och trött. Alldeles yr i huvudet när jag vaknade. Men en aning mer energi i alla fall… Kanske.Obestämd

Ska försöka med städning, en soppa till frysen och en promenad i solen.

Låter som en bra kurs Skogis… Sugen själv till hösten. Sov gott Dolla och lycka till med examensuppgiften.

simudainkain
0

Hm, hade glömt hur värme känns utomhus! CoolSkrattande

Doris
0

Hej har varit vaken ett tag nu! Jag har varit ute på eftermiddagen. När jag vaknade så sken solen Det är solen som värmer och sitter man i lä är det jätteskönt ute. Nästan all snön är borta nuGlad

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

God eftermiddag och godkväller!

Snart ska jag hämta sista tvätten och sen väntar strykningen. Det blev ju väldigt hastigt framplock av sommartröjor och byxor idag. Sommarvärmen som vi blev lovade igår, den kom idag. Och så skulle jag tvätta denna första sommardag!

Det är varmt, riktigt varmt. Och det skulle bli lika varmt imorgon. Så jag ska försöka få tillfälle att sitta lite i solen i morgon eftermiddag. Och jag som inte har gjort i ordning balkongen!!! Panik!

Ha en skön kväll!

Och simudainkain, du får krya på dig. Låt kroppen vila!  *hytter med fingret*

Glad

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Olá och varmt välkommen till Sverige. Detta avlånga land i Europa som just i dag bjuder på rena rama högsommarvärmen och humlor som surrar så vackert.

Idag är det en underbar dag. Tänk vad värme och ljus kan förbättra ens sinnesstämning. Hoppas Ni har det gott och att er dag varit strålande.

Kram

En himla massa humlor:

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

simudainkain
0

#10 Jaa, har inte gjort så många knop idag…Foten i munnen

[GunillaR]
0

# 12 - Bra! Det är bara att böja sig för virusets härjningar och låta kroppen få jobba med att besegra elakingarna.

# 11 - Ja snart kommer det börja surra. Får dock hoppas att det blir humlor och inte getingar. Jag tycker att humlor är så fina. En sommar för några år sedan så satt där en humla på mitt balkongbord och förmodligen sov. Den satt så stilla och brydde sig inte ett jota om att jag fotograferade den med maxad närbild. Jag funderade på att försöka klappa den men …………..vågade inte Tyst