God morgon 15 april
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kom hem från jobbet kl. 23 igår, sov dåligt och vaknade med värk i kroppen.. Men vad gör väl det när det är fredag, sol ute och en massage som väntar i eftermiddag
. Dessutom har jag jobbat till mig tid som jag kan plocka ut på skärtorsdag nästa vecka när mina prinsessor har påsklov!
Fredag!!! Mys!!! Vin!!! Skogspromenad!!!! (fast jag tar nog prommisen före vinet =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon! Vi är lediga som vanligt barnen och jag. Tog sen morgon idag så vi har knappt kommit ur pyjamasarna än. Men nu ska vi hoppa i kläderna och ge oss ut ett par timmar trots ruggiga vädret. Längtar tills i kväll när maken kommer hem så vi kan ta helg:) Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon allesammans
En skogspromenad med hunden tidigt i morse, en liten tjej att dressa upp till chearleader ( de har maskerad i skolan idag) och är frukosten intagen och duschen kallar.
Underbart med fredag ska tiill en kompis och mysa i kväll och äta gott dricka lite vin och snacka tjejsnack!
Ha en fantastisk fredag det ska jag ha
God för middag
Solen skiner idag. Det var väldigt tät dimma igårkväll och natt och jag tror att detta beror på att det kommit in varm luftmassa. Vet ej ännu hur temperaturen är ute men det visar sig väl. 13 grader säger de nu på radion. Ja det var ju inte mycket att hänga i julgranen. Men solen skiner i alla fall och då blir det varmt i solen.
Ha en bra dag och glöm inte att mysa ikväll! 
God förmiddag till er alla. 
Här är det sol och +9.
Låter som ni har härliga dagar. Här ska det bli lite fler soppor till frysen, städning och sedan nattjobb. I lugn takt då jag är förkyld.
Ha det alldeles underbart! 

TGIF
Sol och +14 just nu. Våren är ju sååååå underbar - fredag så underbart - YES!
Temperaturen gick från -2 i morse till runt +10 mellan 5.00 - 9.00 så snacka om att det går undan. hoppas Ni haft en bra dag. Låter som era fredagsplaner är trevliga iallafall. Själv ska jag äta god middag, dricka vin och somna som vanligt på soffan vid 22. Gubben brukar väcka mig ett par gånger för jag snarkar
tror inte alls på det!!
Kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag! ….
äntligen fredag, varit en lång vecka med mycket att fixa…
nu är det party här, dottern fyllde 16 igår….dom håller till på övervåningen , jag i undre ;)
..önskar er alla en mysig fredagkväll..
#5 du snarka 
#6 Hoppas du har öronproppar…., fniss…
God eftermiddag!
Jag har suttit i solen en timme på eftermiddagen. Det var varmt och skönt och avslappnande. Enligt vädergubbarna ska vi få sommarvärme på söndag! Nu har jag också lagt upp resten av gardinerna och det blev faktiskt inte så dumt.
Nu är det ju sådan period när man inte vet vad man ska ha på sig. För varmt för vinterjacka och för kallt för sommarjacka…….
Skulle vilja ha penseer på balkongen, tror jag ska köpa nästa vecka. Om det skulle bli en frostnatt så tål de detta.
Ha en mysig kväll 
#8 sommarvärme.
…
#7 ..märker det redan..o partyt har pågått i…..låt se… 5 minuter 
# 9 - Japp! 18-20 grader! 
Själv bestämde jag mig för att se ut som mig själv igen. Läste på mitt horoskop att vi behövde äventyr denna helg för få energi och liv igen, efter alla uppförsbackar.
För förkyld för inlines, men rock'n roll och körsbärrött är frissan nu. Passar bra till mina snake-eyes! 
Horoskop för skyttar glömde jag, hm dags för semester…

# 11……
Godkväll i stugorna. 
Åh vad roligt att läsa om hur ni spenderar era dagar.
Pagan jag vet hur det är, min make lägger sig i soffan ibland och påstår att det är för att jag snarkar
"Humpf" Det är ju han som väcker mig med sitt snarkande. 
Det var en rejäl dimma imorse när jag körde till jobb, sen blev det fint väder. Var tog veckan vägen?
I onsdags hade jag ju rehabmöte, det var mest prat om vad jag kan göra och vilka möjligheter som finns att hitta något lämpligt. Vi blir mer och mer automatiserade så det enklara lättare jobben är ju mer eller mindre försvunna, tyvärr. Men personalchefen var optimistisk och väldigt positiv till att jag sagt ifrån innan jag började behöva sjukskriva mig. Att sedan företagssköterskan sa något om envisa tanter, det hörde jag inte
Förmodligen blir det flytt till en annan avdelning med mindre maskiner och en del manuella arbete. Jag är ju i den tunga avdelningen där elefanterna är.
Alltså där vi tillverkar de stora sakerna och har ganska högt tempo, den andra avdelningen är mindre och lite lugnare med mer möjligheter till sittande jobboch omväxlande jobb, inte så likriktat som ute hos oss. Nå besked kommer nog nästa vecka det var lite som skulle kollas upp först. Sen tror jag att jag byter husläkare, för företagshälsan verkade mycket mer intresserad av att hitta hjälp och lösningar så jag blir bättre, än den läkarre jag har nu.
Skönt att mötet äntligen blev av, har nog gruvat mig lite för det.
Önskar alla en skön fredagkväll.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
# 12 - Wow! Körsbärsrött!!!! Me like 

Låter rätt sexigt Simudainkain
Då blir det ganska stora förändringar Isa, nya jobarkompisar med antar jag. men kanske en bra början mot lite lugnare tempo och där du kan känna om du klarar det fysiskt. Envisa tanter hrmpf, va
är det vad det kallas då man vet vad man vill?? Låter iallafall som om du stod på dig och tog plats. me like
Såg Ni "så ska det låta"? min favvo - Nanne - rockade fett. Där är en kvinna som står stadigt på sylvassa klackar. Hon e så in i helsickes häftig. Jag har två idoler Lena Ranehag och Nanne grönvall. Härligt!! KVINNOR KAN!
Sajtvärd Tarot
Hehe Pagan, vad hon menade var att.. Oj jag berättade ju inte att anledningen till att jag själv bad om rehab. är att jag inte sjukskrivit mig. Och det var det sköterskan menade, att jag jobbat på utan att klaga, Ingen har märkt något, mer än jag.
Så jag fanns inte i listan över de som har problem med värk. Jag behövde inte stå på mig, alla diskuterade bästa möjliga lösningar. sköterskan är ju hos oss en gång i veckan och kan jobbet, så hon hojtade till så fort något inte var lämpligt.
Tänk er fem kvinnor varav tre snacksaliga, och en man, min chef.
Nya kompisar, jo men samtidigt känner jag de flesta (du vet alla känner osv…). Har jobbat här på slutet av 90-talet också, då jag blev varslad. Nu har jag varit här i snart fem år.
Nanne ja det 'är en härlig tjej. Me like. 

ISA!!! Typiskt fruntimmer kallar jag det. jag fixar detta, det gör mindre ont i dag, får kanske ta en tablett i dag, det finns minsann de som verkligen lider, imorgon är det ju fredag, snart är det Jul, snart är det semester, faster agda hon hade minsann ont hon, ska snart gå till doktorn, men det känns allt bättre i dag, får jag bara sova bättre så……. kryssa i vald ruta
jag tycker då att det var på tiden och är vääääldigt glad att du får en chans att förbättra läget - jäkla envisa fruntimmer
Sajtvärd Tarot
#19 Va? vem? Jag?
Näää inte är jag envis som synden eller tjurskallig som en röd gris (Är dom mer tjurskalliga än skära?
) Och jag har ju alltid varit sååå stark och robust.
Förresten kan jag fortfarande ta mig ur sängen på egen hand… Så det så. 

Grattis Isa.
Tack Pagan. Åhh, Nanne! ska kolla på play. Minns fortfarande när hon sjöng avundsjuk som svartalf…! 
Tack Gilla