Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 765 ggr
simudainkain
0

God morgon 13/4

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon 13/4 till eder alla.

Här är det grått och +5.

Tänkte igår på det Pagan skrivit om vad man ska fokusera sina tankar på och det Gilla skrivit om tecken. Jag tänkte intensivt på att jag ville ha en ny möjlighet att fota och filma, när jag skulle till vargarna. Fick då en rabattcheck av Siba… Tänkte igår på att nu när jag varvat ner och blivit förkjyld, kände hur trött jag är och att jag inte ville jobba så mycket. Fick då ett mail att kvällsmottagningen är stängd idag. Ledig!

Hm, gett mig en tankeställare för vad jag påverkar med mina tankar…!

Skogshumblan
0

God middag. Grått och riktigt ruggigt är det ute idag. Jag vägrar gå ut! Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

God middag!

Det är grått ute idag men det tycks inte regna i alla fall som det gjorde hela dagen igår. Så förhoppningsvis ska det bli promenad idag. Jag måste röra på mig efter att ha suttit och häckat framför datorn nu i flera dagar. - Häckat i ordets bemärkelse Cool

Ha en bra dag Glad

Doris
0

God eftermiddag

Här har solen tittat fram ibland men det blåser och är mulet nu! Jag har tagit en promenad och det kändes att våren har kommit. Tussilago i dikesrenen! Var in och drack kaffe hos en väninna på vägen hem.

Ha en bra fortsättning på onsdagen

Kram

Allting är möjligt

Pagan
0

Hej goingar

Ja du simudainkain, det där med attraktionskraften är något som ständigt snurrar i mitt huvud. Verkar som du funnit nyckeln iallfall, grattis till det.

Tänker på Isa och hoppas och har hoppats hela dagen att hennes samtal gått bra och att hon känner att det gav henne bättre förutsättningar.

Jasså Gilla - inte HACKAT dåFlört är datorn i sin ordning nu?

Här har det regnat, men nu är det uppehåll och imorgon ska det bli sol!! Möte på jobbet och det gick hetsigt till kan jag säga. vad skönt det är att sluta tiga och tala ut om det som behöver ventileras. Önskar fler av mina jobbarkompisar resonerade så - tänk vilka korridormöten vi hade sluppit då. För vissa har ju hur mycket som helst att säga EFTERÅT!!Drog 4 i pentagram i morse, som dagens vägledning, så passande!

Hoppas er dag varit berikande och trevlig och att Ni mår bra.

Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Tack Pagan för dina goda tankar, jag har haft en mycket bra dag.

Haha, vadå huvudet under armen. Alltså jag. Flört

Onsdagen den 13 har varit en bra dag överlag, bra arbetsuppgifter och en bra början på rehabiliteringsförslag. Nå jag får nog inte mitt drömjobb, men ett lättare jobb som anpassas efter mina förutsättningar och behov av att få sätta mig då och då.

Och dessutom verkar det som att jag kanske hittat en läkare som vill att jag ska bli bättre (nej helt bra kan jag aldrig bli, men mycket bättre)och inte bara rycker på axlarna. Jo där är nog lite riv i henne, men hellre en lite bitchig krävande läkare än en som är totalt ointresserad. Dessutom har jag aldrig haft en kvinnlig läkare förr. Obestämd Så nu blir det byte av husläkare, Skrattande Sen får vi se hur det blir.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Låter ju kanon IsaKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot