Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1531 ggr
simudainkain
0

God morgon 11/4

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon 11/4 till eder alla.

Här är det gråmulet som sista tiden men hela +8.

Är förkyld igen, lite mer denna gång och trött nu när jag varvade  ner förra veckan. Ska först på lite aromamassage enligt Thai innan regressionen. Är lite påverkad av vargmötet igår fortfarande. Beskriver det mer noggrannt senare.

Ha en alldeles underbar måndag…!

Elpida
0

Good morning!

Fast det var inte en så god morgon… grått och mulet, ute som i sinnet. Vet vad det är som påverkar mig men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det än… Tur att jag ska Zumba ikväll och få en liten glädjekick!

Önskar er en fin måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

Grådisigt men nästan 10 grader ute. Ska iväg strax så det blir kort godmorgon idag. Ha en underbar måndag. Tack för videon Simudainkain!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

simudainkain
0

#2 Vassego SkogisFlört

#1 hoppas du får energi av zumban Elpida. Känner mig också låg idag.

Doris
0

God förmiddag

Här är det också grådisigt men det är 6 grader varmt ! Gick ut på köksbron ett tag. Var skönt med frisk luft och fåglarna kvittra Glad Ska nog gå ut och gå idag för att få lite ny energi!

Ha en bra måndag

Kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Äntligen är jag ute på nätet igen. Datorn hängde sig igår (jag visste att den var ostabil) så jag kunde inte göra någonting. Men idag så fick jag göra en ny ominstallation och denna är jag precis klar med.

Det som hände tror jag var att jag tog hem AVG antivirus och att där var ett fel på en av dess filer, så att jag fick avbryta installationen. men jag tror att skadan redan var skedd och att där låg någonting i datorn som inte skulle vara där.

Nu har jag tagit hem Avast antivirus som jag hade förut och det fungerar. Har också installerat IE8.

Nu kommer jag att installera lite nödvändigheter för att kunna se videos och sådant och även installera Office.

Så nu hoppas jag verkligen att allting ligger på rätt plats och att jag inte beöver få nitton nervösa sammanbrott och slita av mig återstående hårtussar.

Väder? Ute? Vad är det?

Jag tror att jag bryter för lunch nu, he he Glad

Skogshumblan
0

Så skönt att du är tillbaka igen Gilla:) Här är strålande sol, varmt och gott så jag & barnen blir kvar ute resten av eftermiddagen. Här ska njutas!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Godeftermiddag.

Va Bra Gilla att du är på banan igen. Har inte fått fatt i lugn och ro förrän nu och sätta mig framför en dator. Jag skulle meddelat alla att du hade installationsbekymmer, men du hann ju före. Hoppas nu allt är som det ska.

Krya på dig Simudainkain.

Hoppas du mår/känner dig mer uppåt nu Elpida.

Själv försov jag mig i morse, första gången sedan 90 talet, så jag hade en snabbstart i morse. Sedan går allt slag i slag så jag har affirmerat och peppat mig massor idag. Drog svärdprinsen igen - andra dagen i rad. Livat värreFoten i munnen

Här skiner solen och det är vackert och varmt. Bäst att passa på, för värmen lär vara över redan i morgon. men till helgen så är den tillbax.Glad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godkväll allesammansSkrattande

Hade nog en mardröm inatt för var jättesur och kände mig väldigt obehaglig till mods imorse. Något som ligger i luften?

Men arbetsdagen har varit jättetrevlig, då jag de sista tre timmarna hade en "lärling" så jag stod bara vid sidan av och tittade på medan hon jobbade. OskyldigTungan ute Sen var det möte och när jag kom hem bjöd maken på supergod fläskfilegryta med potatismos till, efterrätt ja jo lite chokladpudding och vispgrädde.SkämsTungan ute Sen blev jag däckad, och la mig att sova.

Önskar alla en skön kväll, själv ska jag snart nanna igen, klockan ringer ju fyra imorgonbitti.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

simudainkain
0

Tack Pagan!

Det var dig väl unt Isa… Flört

[GunillaR]
0

Godnatt och godkväller!

Ja nu har jag suttit med näsan i datorn nästa hela dagen. Med undantag för en timme då jag satt på balkongen och solade. Fantastiskt väder det blev med en gång. Problemet är "vad ska man  ha på sig" när det är sådant här väder som inte är något egentligt bestämt. Det kan vara sommar ena dagen och vinter nästa, ja ett riktigt aprilväder.

Nu drar jag mig tillbaka med en bok i soffan. Har ett par program kvar att installera.Men det får bli i morgon, eller i övermorgon eller någon dag…………….

Natti!

Isa56
0

#9 Tack Simudainkain. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻