Konstig dröm
Hej Hej.
Jag har inte drömt något på länge men nu kom det en väldigt intressant dröm. Alla jag känner är med i drömen och dem börjar så här. Jag blir fångad i en värld av mörker, det är som en byggd ö. Vi är insperade i dena ö och de som vaktar oss är ett hemmligt sällskap. Iluminati och dom har ett utkikstorn så att dom ser allt vi gör. Dom har ett jätte hemligt papper ocj jag lyckas att få tag på deta papper 'det är igentligen en bunt med papper'. Så fort illuminati fåt reda på att pappren är stulna så sammlas alla människor in för förhör. Jag lyckas avleda alla misstankar mot mig. När han väl släper ut oss från rumet vi samlats i så springer jag in i sovsalen och slänger in de viktiga papprena i min ryggsäk 'som tydligen plötsligt fanns där'. Då säger illuminati medlemen att vi ska upp på land en snabbis. Då säger jag att jag måste gå på toa först och en vän följer med in på toan. Efter ett tag så öppnar iluminati lederen dören och kikar in. Sedan är det dags att komma upp på land när vi var klara. När jag väl kom upp så hade jag ryggsäken med papprena och jag försökte hitta hem och så smet jag ifrån dom andra. Jag åkta fram och tillbacka, det var så mycket hella tiden som skedde. Sedan vacknade jag.
Jag har säkert glömt en hel del nu, men deta är det jag just nu kommer ihåg
Hällsningar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mhm, spännande. Händer det något liknande i ditt vanliga liv?

Dokumentet är ju det som är mest intressant här tycker jag. Någon form av information som ditt undermedvetna försöker göra dig uppmärksam på? I drömmen så tar du det i smyg, du gömmer det, du flyr med det - och lyckas i ditt uppsåt sas. vad kan detta symbolisera tror du? vad är det du är rädd att andra ska få reda på om dig?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En nyfiken fråga - Vad/vem är Illuminati?
Det kommer att dyka upp en mängd minnen som du har förkastat och dolt väl. Nu vill de komma fram.
Du känner skuld inför något.
Illuminati kan vara du själv som är så bevakande inför vad du själv gör och har gjort och jag tror att du behöver reda ut saker och ting, inte gömma dig på denna ö som du har byggt upp.
Visa dina vänner vem du egentligen är, varför är du rädd att bli avslöjad?
Och för vad?
Jag tror att dokumenten är ett bevis på något, ett arbete eller annat, kan vara minnen som du har och som nu kommer till ytan.
Varför är du rädd för att visa dokumenten?
Vem/vilka dömer dig om du visar dem?
U R us