God morgon 8/4
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon 8/4.
Det verkar ha stormat färdigt här i alla fall. Lite sol och +2.
Ska iväg på vattengympa innan kvällspasset. Sedan lite matlagning, dags att frysa lite mer soppor.
Hoppas ni får en fantastisk fredag!
#1 Har samma fel, längst ner på statusraden står det fel på sidan…
God morgon
Dimma nu på morgonen,men lär nog försvinna under dagens lopp.
Har ni fredagsknas,inget sådant hos mig.
Ha en bra fredag.

Morrn morrn!
Underbar bild Pagan. Så kände jag mig i morse, strålande sol och blå himmel…. sedan kom jag till jobbet 4 mil bort. Här är det kallt, blåsigt och gråmulet
. Det är visst utlovat hårda vindar även idag och det verkar ju tyvärr stämma…
Nåja, jag är vårklädd, det är fredag och helgen ligger framför mig!
Ha en underbar fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag! Står här och njuter av morgonkaffet,mmmm kardemumma och så "starkmjölk" som Gilla tipsade om. Väldigt gott! Här är grått ute men det är över +5 och utlovat det dubbla idag. Barnen kan äntligen göra något ute för snön är borta, sandlådan tinat och skogen går hyfsat att gå i, snö finns där men den är på sista versen;) Me like! Vi hoppas kylskåpsreparatörn kommer idag. Men resten av dagen vill sonen vara ute så vi får väl dra på oss kläder och ge oss ut ;) Ha en bra dag alla och en trevlig helg!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
godmorgon! …äntligen fredag !
dis och dimma , hoppas förståss på bättre väder.
har och har haft samma problem med "rutorna till höger" ..de har hamnat längst ner , under alla inlägg 
nu blir det till att sätta sej och ringa till div myndigheter. blir så irri när det inte svarar och ingen hänvisning har de lämnat , man vet inte om de bara är på toa eller borta flera timmar …grr..
…seeen ska jag ha en härlig fredag….önskar er detsamma 
Godförmiddag!
Känner mig fortfarande lite "öm" och "mör" i kroppen även om det känns bättre nu. Idag ska jag stryka tvätten som jag bara "glömde" igår.
Det var så att jag tog av bäddmadrassskyddet och tvättade detta och när jag skulle trä på det igen så gick blixtlåset sönder. (dubbelmorr) Jag fick göra en anordning av ett gammalt quiltat sängöverkast som jag virade om madrassen istället. Och faktiskt så har jag sovit gott, men måste nu ändå köpa en ny bäddmadrass. Jysk har erbjudande på 200 kronors rabatt denna veckan på en 6 cm bra madrass och IKEA har sin Sultan på 5 cm en femtiolapp billigare, så nu kan jag ju inte bestämma mig. Får fundera till morgondagen.
Ni som har problem med sidan, kontakta Support!!!
Ha en skön fredag, och glöm inte mysa ikväll! 
Godmiddag allesammans
Solen lyser så härligt men det blåser riktigt ordentligt blåste in en hel sandlåda
i ögonen på mig när bussen körde förbi övergångstället jag stod vid…
Så skönt med fredag och mys med familjen.
Ha en härlig dag!