Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1099 ggr
simudainkain
0

God morgon 6/4

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon 6/4. Kolsvart här. När jag är lite piggare igen har jag bokat in träning idag efter sovandet. Pilates blir det…

Maggan71
0

Goood morgon! Skrattande

Mörkt här också, men jag vet ju att det hinner ljusna innan jag ska gå till tåget. *ler brett*

Vår nu!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Pagan
0

Godmorgon på er

vaknar till ett regnings och mörkt landskap. 2 katter som ville in och de var BLÖTA! kan jag säga. Det hade mycket att prata om och framförallt om att de fått vänta på trappan tills jag behagade vakna. Här var det fart & fläkt redan. Ska strax ta mig till jobbet. Ska jobba till 21 ungefär så det blir en låååång dag. Drog just dagens vägledning - fick Ess i Svärd. YES! det blir en bra dag. Men det visste jag ju redan. Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Doris
0

God morgon

Solen skiner nu och 0 grader ute. Ska jobba i natt. Behöver sova lite mer, blir för länge att vara uppe hela  dygnet!!

Ha en bra måndag alla

Kram

Allting är möjligt

simudainkain
0

SkrattandeFör den som vill skratta lite…

Tänk om dessa företag skulle tillverka kondomer…

GEVALIA kondomer - När du får oväntat besök..
NOKIA kondomer - Connecting people..
LÄTTA kondomer - När du har bestämt dej..

simudainkain
0

Mitt bidrag:

Marabou: Lite mer Mmmm i livet. Hehehe

Elpida
0

God morgon!

Här var det livat och glatt redan på morgonkvisten, härligt!  Gråväder ute och sol inne - det är huvudsaken! Idag blir det Zumba på lunchen, som vanligt på onsdagar, och ikväll blir det nog inte så mycket alls…är så himla trött nu när allergin gör sig påmind.

Nu ska jag in och anmäla mig till tarotcirkeln! Tjingeling!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

God morgon tjejer! Jisses vilka tider ni har på dygnet*s*. Idag är det som vanligt lediga dagen. Grått och regnigt ute så vi lär inte gå ut om jag får bestämma… *huttrar*. Ha en finfin Lill-Lördag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

silverljus
0

Godmorgon! …ni verkar då pigga och glada,Glad själv är jag alltid seg på morron

kan ju inte påstå jag blir piggare när jag ser ut… ..det snöar!..hoppas det omvandlas till regn  fram på dagen..

ledig dag= blir börja med städ och stök, ska fixa mitt extrarum . Tänker använda det som meditation-återhämtningsrum ..(ja, det rymmer även en säng för oväntat besök)..blir roligt fixa till en harmonisk atmosfär med gardiner, tavlor, prydnader osv …Glad

ha en skön bra lördag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Idag är det regnigt och mulet, men man har lovat sol i eftermiddag. Jag har nog sovit för hårt, har lite ont i huvudet idag. Men det lättar kanske när jag går ut. Hade tänkt ta en prommis när regnet dragit förbi, vilket jag tror det egentligen har gjort nu. Så vi väntar på farbror sol.

# 4 - Glad

Ha en bra dag!

silverljus
0

…hihi…får väl rätta mej själv..kanske lite förvirrad av skogis "lill-lördag"….så klart menar jag…." ha en skön onsdag""…….hihi

fast lite skoj var det ..å ser att även fler har ..fel dag  Skrattande

simudainkain
0

#6 Ta hand om dig.

#8 Vad härligt det låter.

Ha det super ni  andra…

Skogshumblan
0

Vädret var inget vidare ute men barnen hade kul! Gungade en lång stund, kikade efter vårtecken i trädgården och sen hittade de en vattenpöl… Två blöta men lyckliga små trollungar fick jag muta med mig in. Solsken till "mellis" smakade mums! (färsk ananas som skivats, lägg på plåt strö lite socker på ( helst grovt socker då ytan blir lite knaprig) och kör i ugn en stund tills det mjuknat lite. Gott till glass som efterrätt!)

/ Skogshumblan

simudainkain
0

#12 Mumziiggt…

Ska testa solsken någon gång…Tungan ute

[GunillaR]
0

Nääääää!!!

Jag är på väg in i ett värkskov Rynkar på näsan Det var därför jag hade ont i huvudet i morse. Mår illa i hela kroppen. Undrar om det är något oväder på väg in eller att det bara är ett värkskov i största allmänhet.

Och jag som började skissa på en duk idag, men jag orkar inte börja grunda. Vill bara vila. Jag hatar dessa tillstånd Skrikandes

simudainkain
0

#14 Stackars dig Gilla,….

[GunillaR]
0

Hoppas det går över tills i morgon. Vill det sig illa kan det sitta i tre dygn. Känns som jag är ett enda blåmärke hela jag inifrån och ut.

Skogshumblan
0

Gilla, jag lider med dig. Hoppas det går över fort!

/ Skogshumblan

Elpida
0

Nä fy fanken Gilla, det är verkligen inget vidare. Hoppas det "drar förbi" snabbt!

Kram på dig!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

En fördel är att dessa attacker kommer mera sällan nuförtiden. Jag brinner i varje del av kroppen, varje mjukdel och skelettet är ömt. Men det kan gå över tills i morgon, jag får verkligen hoppas detta. Jag hörde på vädret att det är storm på väg i morgon.

Det känns som att jag inte är i min kropp………….