Nu har jag beställt en " lek":)
Det blev en Raider Wait. Förhoppningsvis kommer den i början av nästa vecka och jag längtar så tills den kommer:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Stort Grattis Skogsis
hoppas att det är ok med namnbytet, lite kortare för en lat pagan
Jag kommer ihåg hur jag längtade o väntade på min första. En bästa kompis som var på väg hem. Sååå roligt att du kom till ett beslut. Det var ju svårt bara det. Hoppas att du gjort rätt val o att Ni kommer trivas tillsammans. Så spännande. Kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Grattulerar
hoppas att ni får många fina stunder tillsammans.
Ska också skaffa en Raider lek. Ska bara hitta en, vil ju ha lagom stora och allt sånt :P
Grattis! Så roligt!
Jag tar kommer också använda namnet "Skogis" - tycker det låter väldigt behändigt.
Det är magiskt när man för första gången ska packa upp en ny lek - *suckar och himlar med ögonen*

Grattis "skogis"
Visst är det spännande när man väntar på sin lek. Du har många roliga stunder att se framemot.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Tackar. Nejdå, namnet skogis passar mig finfint.
Jag beställde min på bonus, de har en hel del där så kika där :)
/ Skogshumblan
Beställde på Bokus ska det ju stå. Blir fel när mobilens stavningsprogram roller mina fingrar lägger sig i vad jag vill skriva;)
/ Skogshumblan
#6 Hihi, jo det där känner jag igen.
Min familj har fått många konstiga meddelanden från mig. 

#7 ja men så länge man kan tyda andemeningen i vudskapet & skratta åt det dråpliga i hur stavningen blev så är iaf jag nöjd.
/ Skogshumblan
#8 Jo, fast ibland får man bara ett frågetecken tillbaka, då är det så konstigt så ingen begriper. 
Läs inte vad jag skriver, läs vad jag menar 
må posten få vingar och snart hitta hem till dig skogis!
Nr 10 Ja precis.
Och tack för de sista uppmuntrande orden;)
/ Skogshumblan
Jag har en Aleister Crowley … Det är min första egna "lek". Innan dess fick jag nöja mig med att kolla på mammas,inte röra den hälst dock! Men vad säger ni som kan det hära? är det en bra "lek" den bara kändes som den tillhörde mig på något vis? jag tog den direkt och sa den hära vill jag ha (fast det fanns 50 andra att välja på )
Vad tycker ni? bra eller dåligt val?
Kram
Är som sagt ny på det här än …Jag tror det är personigt, att om den känns rätt för dig så är det något du ska gå på. J
/ Skogshumblan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
# 12 - Jag har också Aleister Crowleys lek. Men jag skaffade denna för bara en tid sedan, och har mycket positiv upplevelse av leken. Detta är min femte lek och det har varit lite olika upplevelser med lekarna i början. Vissa lekar tror jag själv söker upp en, man kommer inte undan dem.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#12 Om ni ville ha varandra är det en bra början…
Hur ser den ut? 
Jag går och suktar på Fey´s lek. Vet att jag vill ha den men tiden är inte där än. Men det är som Gilla skriver, vissa lekar ropar på en….
/ Skogshumblan
Den har jag velat ha sen jag första gången såg den! ÄLSKAR "the sun" och " the lovers" i den leken, så fina så jag blir helt snurrig i huvet av lyckorus.
/ Skogshumblan
Okej tack så mycket allissammans. Ja jag älskar den verkligen,jag är som ett litet barn på julafton när jag tittar och tyder korten!
Med vad söt fay's lek var med! Gillas starkt! :D
Grattis till din Tarotlek!
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus