Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1372 ggr
Skogshumblan
0

Inget godmorgon än?

Då säger jag det, god morgon denna måndag! Hoppas ni alla får en riktigt skön dag och samma gäller veckan som ligger framför oss!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

simudainkain
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Skogis och alla andra denna 4/4.

Här är det fortfarande gråmulet och +7.

Sovit en hel natt…!!! Mer kvällsyoga och fridsolja till natten. Orkade en mikromikrosolhälsning som tillägg till morgonyogan. Mina urtrötta ben fick energioljan över sig efter yogan.

Idag ska jag städa lite mer, är inte uppe i Pagans tempo när jag är ledig på ett bra tag till… Flört

Sedan ska jag till en terapeut som jobbar bland annat med regressioner. Tänkte städa ut gammal bråte som sänker mig. Tror, vad jag läst, att andra här inne har gjort liknande? Eller hur?

Sedan ska jag jobba lite natt igen.

Ha en underbar måndag alla!

Skogshumblan
0

Käre tid vad du jobbar med dig själv Simudainkain! Hoppas det blir fint både i dig och i huset;)

/ Skogshumblan

simudainkain
0

#2 Yep, när jag gör något gör jag det ordentligt. Dessutom du med din judo… Kicking the boys asses Flört. Any nice asses??

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Jag tänkte göra en väldigt tidig godmorgontråd halv ett inatt, men blev så trött att jag gick in i lade mig istället. Och har sovit som en stock.

Vet inte riktigt om solen ska komma fram eller inte. Det är ju disigt på morgonen nu när havet är kallt och luften lite ljummen, Men det ser ut som den är på gång.

Idag är huvuduppgiften att skissa ett porträtt på duk och förhoppningsvis även grunda det. Och en promenad ska det också bli idag. Ska försöka komma ihåg kameran. Det är mycket vårblommor som kommit upp och börjat slå ut. Påskliljorna på gården som står i söderläge blommar.

Ha en fin måndag! Glad

silverljus
0

God förmiddag!….

inspirerad av alla städare på saiten , ska jag slå till med det idag ..

lite socialt ska väl också hinnas med, tänkte ta lite kaffe hos en kompis sedan…..

#4 …ja, liiiite avis blir jag allt, vill också ha vårblommor!!….fast det lär nog vänta ett tag ännu….just nu väntar jag på att snön ska väck..

( viskar lite ,…på våren vore det trevligt bo på annan landsända)

…men den som väntar på nåt gott….ja..Flört

ha en härligt fin måndag alla!

Skogshumblan
0

God middag i tråden. Har suttit ute i över en timma nu när lillan sover sin middagslur. Har mediterat och jordat mig ordentligt. Härligt! Solen skiner, fåglarna kvittrar och nu börjar snödropparna få sällskap av de tidiga vårlökarna vi har i trädgården. Simudainkain, *ASG* me kick very hard ass på judon igår, stukar tår ;) men hellre en stukad stortå än ett stukat självförtroende! Finns säkert en och annan karl/ kille som ser bra ut men jag har mitt på det torra och ser inte på dem som mer än träningspartners och trevliga människor.

/ Skogshumblan

simudainkain
0

#6 Va härligt. Här syns det mycket små glipor av blå himmer mellan molnen, blir siesta i stället.

Så, grattis till oxfilen hemma då… Flört

Fint med blommor Gilla. Väntar också på vår, Silverljus… Cool

Elpida
0

God middag!

Har haft en skön helg med kalas, städning, tjejfest, "frisersalong" och lite träning. Ingen dator på heeela helgen!!!

Den där solen som skulle komma i helgen har kommit nu, det är lite molntussar  och sedan kommer den underbara blå himlen emellanGlad.

Ska snart på akupunktur och ikväll blir det Zumba med lite nya låtar och däremellan jobb, jobb, jobb…Flört

Ha en forsatt skön dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Doris
0

God eftermiddag

Nu är helgen över för min del . Är nu ledig tills på onsdag  Solen och det varma vädret håller i sig här uppe.

Ha en bra fortsättning på måndagen

kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

God eftermiddag!

Solen försvann ganska snabbt, nu regnar det. Men jag har varit flitig idag, har rensat undan en massa på datorn och sparat undan nästan allt som ska sparas. Återstår bara bilderna som jag ska gå igenom. Till helgen ska jag göra återinstallationen.

Ha en trevlig fortsättning på denna måndag Glad

[Lisake]
0

God eftermiddag

Regn och rusk ute,man får hålla sig inne fast man vill ut.

Ha en bra kväll.

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var värst skogis, tur du tog morgontråden i dina egna kapabla händer. SkrattandeSimudainkain, du gör massor av intressanta saker, det låter väldigt intressant. har inte gjort någon regression, men jag vill och jag ska. Hoppas du vill berätta lite om dina upplevelser.

Dagen började med regn och dimma. Fuktigt och grått. Under dagen har det succesivt blivit vårlikt och solen lyser så vackert.

Hoppas er dag varit bra. Min har varit stressig med inslag av rastTungan ute Blev rumptittarnyfikensåjagletadeochfanndenna;

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Godkväll i tarotstugan! Tittar in som hastigast, hoppas ni har det bra alihop!

Själv skulle jag behöva både träna, yoga, jorda och vårstäda hem och mig själv… Varför är det så svårt att få till? Jo, jag jobbar FÖR mycket! Alldeles, alldeles för mycket. Men jag har tagit semester två dagar i maj, det ska bli skönt Kyss

Ha det!

Pagan
0

Ja här sitter man som värsta fjortisen. Vet ju att jag ska upp kl. 04.00 men eftersom jag är gräsänka så följer jag min egen agendaTungan ute borde verkligen gå o lägga mig. få se nu….om 5 timmar ska jag upp o jobba 6 mil T& R o vara alert i 8 timmar, veckohandla mm - gäsp - varför är jag inte tröttare än jag är då?? nåväl jag får försöka ta mig till bingen och hoppas att få fullfölja nattens drömmar, eller iallafall få dem mer klara för mig.

Sov så sött sötisar

Sajtvärd Tarot

simudainkain
0

#12 fina rumpnissar.

Idag hos terapeuten i steg 1 av tre, blev jag eneagrammad. tydligen klassisk typ 1. Se länken. Nästa gång blir det riktig regression, något som jag behövde. Hon anpassar tekniken till klientens behov.

Elpida
0

#12 Man tackar och bugar för "titten", mycket trevligt inslag i tråden tycker jagSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

SkrattandePassar fint som skärmsläckare också Elpida, bra upplösning på min breda skärmTungan ute

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Haha, vad heter den då?" Rumpnissar"? Kke ska ta lite bilder på maken i lämplig "klädsel" och lägga som skrivbordsbakgrund….* börjar leta efter blåklädersbyxorna…*

/ Skogshumblan

Pagan
0

Skrattandeden heter nog rumpefröjd på hög höjd

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Bäst att inte lägga bilden som skrivbordsbild. Då kommer man ju ingen väg när man väl öppnat datorn. Sitter bara där med tungan hängandes som en slips Tungan ute

simudainkain
0

Rumpnissar, bara *ler*-…

Skogshumblan
0

Haha ni får skicka in bilden till fotoframkallningsföretag. Kan ju bli hur stor eller liten ni vill, till och med tapet om ni vill det;)

/ Skogshumblan

[GunillaR]
0

Om man vänder på bilden, vad händer då?

Pagan
0

sorry, den är platt där framSkrattande

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Beror väl på vem som vänder på den Tungan ute

/ Skogshumblan

simudainkain
0

#25 Naughtynaughty *asg*

Skogshumblan
0

Simudainkain, nu förstår jag inte vad du menar….OskyldigVaddå, har ni ingen fantasi så är den säkert platt och helvitTyst.

/ Skogshumblan

Pagan
0

för att vända krävs både stake & fantasi Tungan ute

Sajtvärd Tarot

simudainkain
0

hahahaha

[GunillaR]
0

ähhh jag behöver inte vända, he he Cool

Skogshumblan
0

Nä baksidan på karlar är nog i mitt tycke trevligare än det som sitter  på framsidanTyst

/ Skogshumblan

simudainkain
0

#31 Mhm, hur kom barnen till FlörtObestämd

Skogshumblan
0

Simudan, jag blundade stenhårt och hoppades det skulle gå fort;)

/ Skogshumblan

simudainkain
0

#31 Hahahahaha Flört