Dagens Visdomsord
Dagens Visdomsord
Tisdag dag 16
Kärleken är den högsta kraften vi besitter för att leva i fullständig harmoni med attraktionslagen. Ju mer kärlek vi känner, desto större kraft har vi. Ju mer osjälvisk kärlek vi känner, desto mer omätlig är vår kraft.
Attraktionslagen har kallats för kärlekslagen, eftersom själva lagen är en gåva till mänskligheten. Det är med hjälp av den här lagen som vi kan skapa ett fantastiskt liv.
Ju mer kärlek vi känner, desto större blir den kraft som hjälper oss att skapa ett storslaget liv, ett liv i kärlek, glädje och harmoni.
Dagens Visdomsord
Onsdag dag 17
Hur känns det att vara i harmoni med universum?
Det är samma känsla du får när du flyter på vatten. Om du är spänd, eller om du gör motstånd mot vattnet, kommer du att sjunka. Om du överlämnar dig år vattnet kommer det att bära upp dig och du kommer att flyta. Det är så det känns, och det är så du kan harmonisera dig med universum.
Släpp alla spänningar och flyt!
Dagens Visdomsord
Torsdag dag 18
Enligt attraktionslagen är vägen till att få bukt med en sjukdom inte att bekämpa den. Om du beslutar dig för att kämpa emot en sjukdom kommer du att ha fokus på att bekämpa sjukdomen, och enligt attraktionslagen drar vi till oss det vi ägnar vår uppmärksamhet åt. Låt de läkare du har valt göra sitt arbete, och koncentrera dig på att odla ditt välbefinnande.
Tänk tankar av välbefinnande. Tala om välbefinnande. Och se dig själv helt frisk.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack igen Pagan…
När det gäller kärleken, kör jag en omgång till av #6 energiflaskan som också står för De Älskande i Tarot, mitt årskort.
Detta är affirmationen:
Affirmation
Kärleken växer i mitt liv
Kärleken är den största kraften i mitt liv
Vad jag än gör, växer kärleken i mitt liv.
*ler*