God morgon! Jajamensan, sovit som en prinsessa! Sitter med påtår och funderar på vad det ska bli till frukost… *ler*
Önskar er alla en strålande fin söndag! En VÅR-söndag! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God förmiddag! Sovit-ja, gott- nja. Mellan min dotters host & andningsproblem slumrade jag till och har drömt så knepiga drömmar. Tror mitt undermedvetna rensar/ gör upp med gammal skit…" Kundalini- vi fixar allt! Din andliga städoartner" ;) Ska ge mig på ne waza ( mano al mano i judo/ ju jutsu) och direkt därefter är det judo så jag lär få motion idag. Har fått för mig att klara graderingen nu i vår så jag får ligga i lite men det är så kul!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Så ohyfsad som jag är glömde jag ju; Ha en skön söndag alla!
/ Skogshumblan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon Pagan, Maggan, Skogis och alla goa vänner här.
Sovit lite längre än jag brukar, skönt.
Lite mulet men så skönt att höra fåglarna. Inget specielt planerat.
Dagens tanke av Louise L. Hay.
"Jag håller mina tankar fokuserade på vad jag vill uppleva."
Önskar alla en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God middag nästan till er alla…
Här är det gråmulet och men +9, nytt rekord.
Sovit hela tio timmar inatt, det var månader sedan…. Pittasänkande kvällspass, med med #2 Fridsflaskan Aurasom + mörklå pomandern gör nog susen. Eftersom grundproblemet är energibrist använder jag #6 energiflaskan Aurasoma på fötterna efter morgonprogrammet, mitt personliga. För är att grunda mig också. Flaxar gärna iväg i tanken.
Idag ska städning fortsätt i mitt helgtempo, som en snigel… Med avbrott för söndagmiddag hos min moster.
Äter just nu favoriten i fruktsoppor från Lazarides soppdiet, till frukost. Jordgubbar med en smothie på banan, avocado i mitt fall soya och malda solrpsfrön. Mums. Hälsodiet kan smaka smaskens…!
Ha en fantatisk söndag… 
Godmiddag blev det :-)
Jag har sovit gott inatt. Trodde kanske att det skulle bli till att sola idag på balkongen men nu verkar solen gå i moln mer och mer. Nåja då får jag väl pyssla med något annat istället. Jag fick faktiskt lite färg igår. Man är ju ganska blek vid denna årstid.
Fåglarna sitter här ute och kvittrar i trädet, speciellt högljudd är koltrasten. Han har sjungit de senaste kvällarna nu.
Får se vad jag gör med denna söndag. Känner mest för att ta det lugnt och skönt.
Ha en sköööön söndag! 
Hej! Har nästan nyss vaknat, vaknade till sol och 9 grader+ Måste bara ut kanske sitta på köksbron en stund.
Ha en bra fortsättning på söndagen
Kram
Allting är möjligt

vad gott det låter Dolla. Ingen sol hos mig på flera dagar. Jo tack Gilla, blek är väl bara förnamnet. När man börjar likna en skiten albyl då kan man säga att man fått färg, nu är jag inte ens det. Men snart är värmen och solen här för att stanna då……
Röjt en del även idag. En del kvar, ska bara……
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Överlevde dubbelpass träning idag. Förvånade mig själv med att kunna köra ne waza (fribrottning inom kampsport) trots att jag inte tränat en halv termin ens, är ensam tjej och dessutom väger 20-50 kg mindre än de killar jag tränar med. Pajade stortån rejält men jag har ju en på andra foten som funkar;) Har fått blodad tand och SKA gradera i vår! ( gradering är en slags examen för att gå upp en klass och få färg på bältet istället för nybörjarens vita)
/ Skogshumblan
#9 Grattis Skogis….. 
Gokväll !…härligt läsa om era söndagar…å vilken energi du har skogis!,,härligt..
inget vidare väder här..varit inne mest….
nu mysa vid tvn lite innan sängdax…
…ha en fortsatt ..bra söndagkväll!
Pagan & simudainkain, TACK! Ja blodad är ordet sa Bill!
Tackar för blås på tån, den läker nog, och som sagt, jag har en hel på andra foten
/ Skogshumblan

du skogis "dagens visdomsord" idag:
”Den största revolutionen i vår generation är upptäckten att människor genom att förändra sina tankar och attityder kan förändra de yttre aspekterna i sina liv.”
verkar ju som du onekligen tagit till dig dessa ord.
å då tänker jag inte på din onda tå, utan på ditt jävlaranamma. Härligt!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Åfasen, jag var före min tid
/ Skogshumblan