God morgon 30/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon till eder alla 30/3.
Solen började synas vid 0500 men -4.
Känner mig som en ny människa efter 8 timmars sömn. Lagt till en kriya till mitt yogaprogram. Börjar gå lättare att göra det.
Ska fixa lite, städa, handla och laga mat idag innan ett nattpass till.
Ha de alldeles underbart idag!
God morgon! Trots två sjuka barn fick jag ihop ett rätt hyfsat antal sammanhängande timmars sömn. Vädret ser lovande ut så vi får nog ta oss ut lite, sjuka eller ej. Om inte annat kan vi hasa runt i trädgården bara. Ha en skön onsdag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Pagan, åh så spännande. Här hålls så de vitnar och strax innan tio kommer goda tankar gååt ditt håll :D
/ Skogshumblan
WeoW, Pagan tummar hålls så in i norden….
Krya på er Skogis.
Godförmiddag :-)
Pagan jag ska hålla både tummar och tår, även om jag ser att du kanske just nu sitter i intervjun. Skickar positiva energier.
Jag har sovit som en stock inatt. Vädret här är inte så inspirerande, mulet men ändå som att man skulle kunna ana att solen kan tränga igenom.
Dagen kommer att gå i konstens tecken. Skisserr och grundmålningar och om jag hinner slutmålning på en redan färdig målning som jag ändrat lite.
Ha en bra dag alla och så hoppas vi att Pagan fick jobbet!

God eftermiddag!
Här är det lite molnigt och lite soligt varvat - det är väldigt skönt ute hursomhelst!
. Fortfarande minusgrader och nu bara längtar jag tills jag får börja plantera lite krukor ute!!!!
Har kört Zumba på lunchen och ikväll ska jag köra ett pass till på hemmaplan, sedan blir det nog lite läsning.. om jag orkar..
Ha det riktigt gott!
Hoppas det gick bra på intervjun Paganini!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag! Här skiner solen och när dotera vaknar efter sin sena middagslur ska vi ut! Blir galen om jag inte får ut lite. Hoppas ni får en skön em och kväll:)
/ Skogshumblan

Tack för tumhålleriet, det hjälpte. Jobbet är mitt, men jag vill inte ha det. Så himla ironiskt. Fast jag fick öva på intervju och det är ju inte illa det.
Hoppas alla haft en bra dag. Här är det en underbar sol och det är riktigt skönt om man sitter i lä. Det är ganska stora temperaturskillnader nu - morgon och dagtemp det skiljer ju nästan 12 grader. Nu väcks ju vårkänslorna igen. Nån som hört nåt om snö??
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Nämen!!!! 
#8 Grattis.
Har haft en mycket bra dag. Kunde ta siesta till den grad att jag efteråt nästan glömde min masagetid. Hihihi. 
Nu har min aurosomaflaskor kommit. Tänkte ta paus mellan #6 energiflaskan (De älskande), # 80 Artemis -självkärlek (Prästinnan) och #15 Healing i den nya eonen (Djävulen) och #100 Ärkeängeln Megatron. Med de sistnämnda flaskorna möter man sin skuggsida.
Eftersom jag varit så uppvarvad pausar jag nu med #2 Fridsflaskan. Använder sedan en ny #6 energiflaska efter yoga och så för grunda mig och tanka mer energi.
Övning i stillhet…………

kan man lugnt säga. Som jag laddat och tankat affirmationer - det hjälpte minsann, jag var hur cool som helst när jag tackade nej.
Trivselfaktorn verkade inte så hög där, en högre lön visserligen, men det ska ju vara lite trevligt att gå till jobbet också. De kommer ringa om en vecka, för de hoppas att jag ska ändra mig - det du, där gjorde jag minsann intryck va`
#10 Jösses Simudainkain, du håller på med en massa intressanta grejer.
Berätta om du märker att dessa flaskor ger effekt. Hur är det meningen att det ska fungera? Hur gör man? Varför just dessa val? Gick du på känsla eller?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Än så länge är det onsdag och då kan jag önska godnatt även om det inte finns mer än jag som är nattramlare.
Nattinatt, vi ses när vi slår upp dem (ögonen alltså)

#11 & 13
Så nu har jag haft tid att svara. Nedan finns lite allmän info om aurasoma. Tanken med aurasoma är aromaterapi för själen helt kort.
Första effekten märkte jag inte direkt själv då för många år sedan, men omgivningen märkte den. Numera har jag bättre känsla för mig själv. Exempelvis så sov jag hela natten inatt med bara ett hastigt toabesök mha fridsflaskan, redan första natten alltså. Var helt sonkad hela dagen av att gått ner i varv så. När jag hade Megatron #3 förra året kom de undertryckta sidorna i min personlighet upp under meditation efter att ha använt den flaskan.
Det kanske inte passar alla. Men aurasoma handlar om Tarot, astrologi, färgpsykologi, chakran, egenmassage, aromaterapi, kristaller och affirmationer vilket fungerar mycket bra för mig.
Flaskorna väljer jag sedan ett tag tillbaka då jag vant mig vid systemet genom att meditera.
Så tror att jag besvarat de mesta nu. Hoppas jag i alla fall. 
Förklaring om aurosoma:
http://www.andrasidan.com/aurasoma.htm
Reading:
Här jobbar terapeuterna lite olika. Fyra flaskor är grunden i alla fall. Denna variant har jag använt för mig själv senaste gångerna.
Flaska 1 potential, specifika talanger och syfte i livet.
Flaska 2 största gåvor och utmaningar samt viktigaste upplevelser
Flaska nr 3 nutid. Vart vi kommit utifrån tidigare intentioner. Hur våra talanger har kommit tilluttryck samt hur vi arbetat med våra utmaningar.
Flaska nr 4. Framtiden; nästa steg och de möjligheter som väntar oss framöver.
Egenarbetet med flaskorna:
Det bästa förslag jag hört är att man befinner sig i en process och ska ta alla fyra flaskorna i tur och ordning innan en ny reading. Dock kan ordningen variera.
Sedan ska man massera i balansoljan på huden vid angivet chakra efter att ha skakat oljan medan man uttalar angiven affirmation. Ofta behöver det kompletteras med en quintessens eller pomander.
Både webshop och lista på terapeuter:
#15 Vassego!