God morgon 31/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon till eder alla 31/3.
Är ännu svart där ute. -4 grader.
Skönt med bara ett nattpass på raken. Ingen bokat idag.
Måste börja röja lite… Plugga inför repitition av HLR också.
Ha det bra denna sista marsdag…
En synnerligen god torsdag, denna sista dag i mars! Eftersom jag är beredskapsledig imorgon åker jag till min älskling redan i eftermiddag. *ler*
Hoppas att ni alla får en strålande fin dag!!!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
God morgon alla. Nu ÄR det vår. Ut med mars & in med april! Längtar till ju jutsun ikväll bara 11 h kvar. Timmar jag ska ta vara på och vara med mina två barn. Ha en skön torsdag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Morrn morrn!
Det var kyligt i morse och det låg lite vitt på marken igen, det var då fanken om inte minusgraderna skulle ge sig snart! Jag är ju så himla sugen på att få börja göra iordning utekrukorna!
Ikväll ska jag bara iväg en snabb sväng och hämta Herba Life-grejer, sedan blir det mys med minstan. Hon saknar sina mamma säger hon
. Det får bli lite bakning eller nåt roligt!
Lycka till med allt ni tar er för idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
Jag älskar David Bowie och Life on Mars!!!! Tack 
Ja nu är det sista mars-dagen och i morgon är det första april, den stora lur-dagen ;-) Här regnar det men det gör inget för det behövs. Ett regn som sköljer bort skit från vintern och får gräset att växa friskt. Det får bli att ta med paraplyet idag. Vad gäller väder så ska vi få tvåsiffrigt i morgon och till helgen, hela 18 grader i Småland! Snacka om skiftningar!!
Ha en bra dag 
Sidär, trevligt att man bor i Småland då:) Nu ska jag ut och lufta dotera och mig. Hon ska sova hoppas jag och jag ska lyssna på Podversionen av missade "Spanarna". Ha en skön dag alla.
/ Skogshumblan
God eftermiddag!
nu är jag ledig, känns skönt efter 4 dars jobb
..
ska städa och fixa här , så jag kan va lite ledig imorgon …
kallt som 17 på nätter och morgon , ner till - 15 har vi haft, kallt i luften så det tinar just inget.
.. men ljust på kvällarna och mornarna börjar det vara iaf …ser att vi är tidigast på morron nu 
ha en bra dag all
God eftermiddag
Har varit på långpromenad på en timme Solen sken från en blå himmel Gick genom skogen På vissa ställen var det ingen snö där solen skiner på i söder! Här är ju också kvällarna ljusare men det är kallt på natten -14 i morse. Nu är det 3+ .
Ha en bra fortsättning på dagen
Kramar
Allting är möjligt
#4 Yep, Bowie is really something.
+18 Duns, kravlar upp från golvet… 
Eftersom vi började dagen med David Bowie så tycker jag att vi kan fortsätta lite till…………… 
Ohh är det " skriv så spelar vi"? ;)
/ Skogshumblan
Varför inte? Vi kan ju ha en dagens artist 
Music is wonderful!
#9 Åååhh heroes en favvo till… 
Ja, jag fastnade på Youtube och var tvungen att lyssna igenom en del Bowielåtar.
"tuben" & spotify har mycket bra saker! Har hittat drös is med bra meditationer bland annat på tuben. Och spotify är väl värt pengarna tycker jag :) Musik är helt klart viktigt, men då ska det vara rätt energier har jag lärt mig. Bowie är en nyupptäckt favvo.
/ Skogshumblan