Tarot iFokus

Tarot

Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 1658 ggr
Pagan
0

Dagens Visdomsord

Torsdag dag 11

Här följer en enkel kraftfull övning som du kan göra varje dag för att komma i harmoni med universum, och attraktionslagen.

Sätt dig bekvämt. Börja med att lägga märke till hur du känner dig, och slappna sedan av i hela kroppen. När du har slappnat av i hela kroppen, slappna då av lite till. Och slappna av ännu lite till och ännu mer. Upprepa den här djupare avslappningen sju gånger, och slappna av så mycket du kan varje gång. När du är klar, lägg märke till skillnaden i hur du mår jämfört med hur du kände när du började.

Nu är du i bättre harmini med universum och attraktionslagen.

Dagens Visdomsord

Fredag dag 12

Var envis, envis, envis och jobba på, så kommer du att nå en punkt när principerna i The Secret blir något självklart och naturligt för dig. Du kommer att bli väldigt medveten om vilka ord människor använder, särskilt när de talar om saker de inte vill ha. Du kommer att bli mycket medveten om vilka ord du själv använder.

Att du nått hit är ett tecken på att du håller på att bli mer medveten! Du håller på att bli mer medvetet uppmärksam!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Denna övning ska jag göra men inte förrän i eftermiddag, nu ska jag absolut inte slappna av för nu ska här sättas igång Tungan ute

Men jag har ibland svårt att veta när jag behöver slappna av, jag blir liksom hög på min egen energi och sedan stupar jag raklång.