God morgon 28/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon till eder alla!
Det snöade när jag gick till jobbet igår. Nu fortfarande svart och 0-gradigt.
Tänkte mest sova idag. Blev inte så mycket sömn efter gårdagens nattpass. Hoppas detta går bättre. Emellertid verkar elfritt ha bra inverkan på mig… Mindre dator och film och så… Eller plugg…
Ha en underbar dag! 
God morgon..
…kikar in en sväng innan jobbet..
är lite kallt ute , -8 men det ska väl stiga under dagen..skönt!..
hoppas ni alla får en bra dag!
God morgon och välkomna till en ny vecka! En vecka som jag hoppas för med sig många fina stunder och goda energier till er alla. Själv har jag just vaknar. Sonen som var riktigt krasslig igår verkar piggare idag fast krupphostan lär vi få dras med ett tag till… Må så gott alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon!
Nu ska jag snart ge mig iväg till tandläkaren. Jag vaknade av mig själv kvart över sex, en kvart innan klockan ringde. Och har sovit mina timmar. Vädret är uppklarnande. Det kom en liten skur tidigt i morse men nu ser det ut som att solen håller på att titta fram.
Hoppas det inte blir alltför dyrt hos tandläkaren. 
Sen är det tvättdag, ingen lugn och ro idag alltså. Full rulle!
Ha en bra dag, nu är det snart april månad!
God förmiddag!
Nu är jag tillbaka igen och har fått en kopp kaffe. Det var ingen plomb som hade lossnat utan en bit av ett hörn av en kindtand. Tandläkaren sa att det där är ganska vanligt och kan komma av att man ligger och biter ihop om nätterna när man sover. Jag tyckte ju också att det var konstigt att jag inte hade ont. Det som satt kvar, det var plomben!! Men nu är det fixat och ifyllt. Lite borrande och lite "pysslande" och så var det klart. 700 kronor kostade det. Jag tänker gå dit igen och få en riktig undersökning och det skulle tandläkaren bjuda på 
Han behövde lite konst på väggarna, vilket jag påpekade, he he. Och han blev intresserad och sedan visade han mig tre stycken små akvarellmålningar, varav jag kände igen två som Chagall. Om dessa är original så är de värda mycket pengar.
Ja, nu ska jag pyssla lite här innan det är dags för tvätten. Nu har jag ju fått handlat och allting.

God förmiddag!
Är trött men supernöjd efter helgens utbildning, kommer nog att somna ovaggad ikväll!
. Fick veta när jag kom till jobbet att jag ska på möte i Halmstad imorgon vilket innebär att jag får stiga upp en timme tidigare….inte skönt!
Tja, jag får väl blunda till mig i bilen på väg ner. Här snöade det i natt och imorse men det verkar redan vara på god väg bort, det är en envis och seg vinter i år!
Skönt att det gick bra hos tandis Gilla!
Önskar er alla en fortsatt bra måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag
idag har jag tillbringat dagen ute Det har varit sol och vindstilla där jag var elda och drack kaffe med medhavda smörgåsar Åkte skidor hem. men nu så snöar det .
Ha en bra fortsättning på måndagen
Kram
Allting är möjligt