God morgon 27:e mars
Ännu en vecka är snart till ända… Och vilken vecka jag har haft! Fullt upp på så många sätt att jag varit helt dagvill…
Men idag är jag hemma och landar. Idag ska jag tvätta och städa litegrann. I eftermiddag kommer Malin/lillmymlan och hälsar på oss. Hon saknar TT (Svanstippen) som nu varit hos oss i drygt 2 veckor. Hon gör framsteg, missen! 
Jag önskar er alla en fin söndag - och glöm inte att flytta fram klockan! *ler*
Klockan flyttas alltid i sommarens riktning. Nu har vi sommaren framför oss, alltså flyttar vi klockan framåt. Ett knep som hjälpt mig att komma ihåg… *ler*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

Godmorgon maggan och alla andra tarotvänner
Jag brukar säga Spring forward - fall backward då kommer jag ihåg. Lite svengelska blir det ju då - spring (vår) då springer vi framåt - fall (höst) faller tillbaka.
Hoppas er dag bli härlig. Här lyser solen och det ser ut att bli en upprepning av gårdagen. SMHI har lovat oss snö idag, den ser ut att ha stannat på vägen hit.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon Maggan, Pagan och allihopa
Solen skiner, mina händer börjar sakta läka, börjar kunna böja det värst utsatta fingret nu utan att det gör ont. 
Dagens tanke av Louise L. Hay.
"Jag är inte rädd för att be om hjälp när jag behöver det."
Önskar alla en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon
Söndagen är här och idag börjar gåbingon här i byn
Ett härligt vår tecken Det snöar ute 0 grader så våren är en bit bort ännu.
Jag önskar alla en bra söndag
kram
Allting är möjligt
Godförmiddag!
Jag har varit vaken sedan halv åtta i morse med vilje eftersom jag måste lägga mig tidigt ikväll och stiga upp jättetidigt i morgonbitti. Har ju tid hos tandläkaren 8.30 vilket för mig är mitt i natten ;-). Men det är ju jättebra att jag fick tid så snabbt så jag slipper gå omkring med detta "bombhål" i munnen. Det känns så nämligen när man känner med tungan.
Solen skiner idag och det verkar bli en fin dag. Jag kommer att ta det lugnt idag. Igår städade jag alla golven och dammade gjorde jag dagen innan. Så det är bara att koppla av idag och naturligtvis blir det en promenad.
Ha en sköööön söndag 
God middag till eder alla!
Här är det sol och hela +3.
Det visade sig att en elfri dag (igår för Earth Hour, gjorde utökat)var mycket avslappnande, Zzzz. Prommis i st f. simning. Sedan läsning varvat med stickning och siesta. 
Ska softa och sedan mer nattpass.
Jag glömde Earth Hour igår ……….
Nu har jag varit ute på en promenad och sitter här med kaffe och lite chokladglass
. Ja men det är ju söndag
Juuuueeee!!
Det var ganska kallt ute men ändå väldigt skönt. Jag mötte många som var ute på promenad. Snödroppar och krokus har jag också spanat in idag. Och en slags snödroppe som är väldigt stor och rund hela blomman. Kan inte minnas att jag sett någon sådan förut.
Ikväll ska jag faktiskt se på "Mästarnas Mästare" på ettan. Ingmar Stenmark, Pekka Lindmark och andra "gamlingar" ska tävla i något som verka likna Robinson-utmaningar. Kan bli roligt! Synd att inte Börje Salming är med, han är ju så sexig 
Men jissus, nu börjar kärringen igen att svamla över snygga karlar. Det måste vara våren!
God kväll!
Dagen har gått i ett huj! Var hos en kompis tidigare i dag och gullade med hennes nyfödda lilla dotter. Jisses så söta och små de är när de föds. Har gömt hur liten en bäbis kan vara fast jag själv hade en så liten för drygt ett år sen.
Sen var det raka spåret till judon. Idag har kroppen fått jobba! Hade träningsvärk innan passet ens var över…Skönt.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Pagan jag är ju föräldraledig och då sitter man / ligger man ju still mest hela dagarna sågad behövde nog detta pass ;)
/ Skogshumblan
Sågad ska vara så jag….
/ Skogshumblan
Verkar verkligen som du fick jobba på judon, skogis… Hihihi.
Känner igen mig efter en rejäl genomkörare.