God morgon 26 mars.
-9 grade men soligt och fint bådar gott för dagen. Hoppas ni andra har lika soligt och fint och att er lördag blir kanon! Trevlig helg vänner!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
exkat samtidiga var vi, 

Godmorgon
Har inte kollat temperaturen men det är kallt och en underbar sol som lyser upp tillvaron. Idag står det rensning på schemat. Ska fylla släpet med en del som ska slängas och köras till skroten, sopstationen mm. Det blir ju så himla roligt ellelr hur
fast välbehövligt.
Ska börja i garage och stall - får se var jag slutar
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmiddag allesammans 
Solen skiner och fåglarna kvittrar, plus skatorna som börjat bygga bo i granen bara några meter från huset, tror inte jag gillar det riktigt. 
Jag var ju till doktorn igår och fick recept på dels salva till mina fingrar och dels ansåg han att jag har lite småinflammationer i ryggen så fick en kur för det med. Så nu ska det väl bli bättre. 
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmiddag!
Har har tappat en plomb i en kindtand. Det är säkert den som krasat när jag ätit de senaste dagarna. Har fått tid på måndag halv nio hos en akuttandläkare. Det gör inte ont i tanden men det känns lite vasst mot tungan. Det gäller alltså att hålla tungan rätt i munnen.
Det är solsken och ganska kallt i vinden, men inte så att man inte står ut.
Inbillar jag mig eller börjar det göra ont i tanden……..??
#4 Det där har jag också gjort en gång. Inte kul. Känns väldigt konstigt.
Ja jag tror, att eftersom du vet att där saknas en plomb, så tycker man att ska göra ont och då känns det så.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag tror också att det är inbillning. 

Så bra Isa, hoppas du hade din fusklapp med dig och ställde alla din frågor. Hoppas nu att tabletterna fungerar och att det går åt rätt håll.
Oj då Gilla, akuttid hos plågis - plågsamt för börsen
har varit iväg till avfallsstationen, 2 vändor än så länge. plus återvinningen med en jäkla massa plåtburkar och papper mm. Så nu är stallet iallafall någorlunda rensat. Då var det bara resten kvar……..fast det kommer ju en dag i morgon oxå
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 7 - Snacka inte om det! Börsen ligger och vrider sig på hallgolvet i plågor!!!
Hm, min god morgon försvann???
Bättre sent än aldrig. God morgon 26/3…