God morgon 25/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon till eder alla denna löningsfredag denna dag den 25/3.
Här är det ännu kolsvart och -7. Snön har smält mer på dagarna men det känns ju inte som vår inte.
Är ledig idag, hurra…
Ha de´
Det är roligt att jobba (se video), men det är också roligt att vara ledig!
God morgon! Simundainkain, hu vad du är uppe tidigt! Ska nog sluta beklaga mig över att mina kottar kör upp mig vid 6… Här är gråmulet idag. Solen och blåsten har tagit mycket avs ön, snödroppar har kommit lite här och var så nog är det vår alltid! Ha en härligt sjön fredag & helg alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag.
Idag är det jättemulet och grått. Solen har tagit semester idag. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra om jag ska åka till konstnärsbutiken och köpa lite nytt material.
Förresten den lokalen som vi var i igår och hade brandsäkerhetsutbildning, den hade varit utmärkt att ha en utställning i. Kanske man skulle kontakta hyresvärden……….i alla fall för att fråga vad den skulle kosta.
Ha en bra dag och glöm inte att mysa ikväll 
Nu regnar det. 
4 - 7 grader, nej det blir inget uteliv idag. Risk för en snöby finns också. Rena aprilvädret alltså!

God eftermiddag!
Idag var jag ledig på fm och var med minstan i hennes klass. Körde Zumba med dem på gympan och det verkade uppskattat
. Fick lite extra tid med lillgumman eftersom jag åker på utbildningen om några timmar.
Förmiddagen har varit underbar men som vanligt mulnar det på lagom efter lunchen - men man får vara glad för det lilla
. Tror att jag kanske tar ledigt någon halvtimme tidigare och bunkrar upp med frukt till passet imorgon innan jag hämtar den andra tjejen som ska med… kanske tar en snabbrunda på stan oxå - det är ju löning idag
.
Inte säker att vi hörs så mycket i helgen men jag hoppas ni får en riktigt skön weekend!!!
kramar
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag
Idag känner jag mig lite slut efter mycket natt jobb. Hade svårt att sova i natt jag var nog vaken till 3 Jag har nu valt lite ledighet över helgen och några dagar till. Har inte tagit mig ut något idag, jag får se hur jag gör med det. Bör nog ha lite luft innan kvällen!
Jag får önska alla en bra fortsättning på fredagen
Kramar/Dolla
Allting är möjligt