God morgon 22/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon till eder alla.
Sov bort dagen efter besöket hos kinesiska doktorn igår. Ingen gymintro blev det. Nedvarvning, massage och dricka vatten behöver jag.
Ska försöka ta mig till Chi-ball idag på morgonen. Sedan inget större förrän jobb inatt.
Ta hand om er!
Lite vårdagjämningsmusik:
http://www.youtube.com/watch?v=WP1qlUfmGH8
Min publicerafunktion för videos har slutat fungera. Har skrivit buggrapport.
Tack för fin musik att välkomna vårdagjämningen med.
Nu ska jag strax gå och natta mig. I morgon har jag planerat göra färdigt det porträtt som jag inte har fått rätt på av någon outgrundlig anledning. Kanske får jag också tid att testa min nya idé med att måla en stooooor blomma på ett speciellt sätt. Nya idéer är alltid svåra eftersom man inte alls vet hur det kommer ta sig ut på duken. Men man måste försöka.
Månen var mycket vacker ikväll och jag upplevde den nästan som ännu större även om den inte riktigt längre är full. Ljuset är så gult i förhållande till hur det brukar vara. Eller varmt vitt.
Nu blir det sängen, nattinatt!
God förmiddag alla. Idag är det vår i luften. Trots blåsten är det värme i luften. Kalopsen puttrar på spisen och nu ska jag roa mig och dottern ett par timmar:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
god förmiddag :-)
Solen strålar och sydvästvindar sveper in och värmer upp. Det får bli en promenad idag och så ska jag ta med mig kameran om jag får syn på något vårtecken.
Ha en bra dag 
God förmiddag, allesamman.
Jag vaknade med solen i ögonen och ska nu strax bege mig till skolan för metodövningar i dokumentation. Himeln är ljust blå och jag såg precis den första fjärlien för denna våren. En knall-gul variant som fläktade förbi mitt köksfönster. Underbart!
Ha en fin dag. 

Goderafton goingar
Ja nu är det vår i luften. En insekt fastnade i mitt snaggade hår idag, det var ju ett tag sedan det surrade vid öronen. Mer van att det surrar mellan dem.
Hoppas ni haft en bra dag. Själv har jag suttit i lä på fikarasten och njutit av solens varma strålar. Jag har också sett hur de börjar sopa upp grus från vägarna - det är ett säkert vårtecken. Vågar vi hoppas på en vår nu då, en tid då man pälsar på sig på mogonen och släpar sig hem med kappan under armen i solskenet framåt eftermiddagen?? Hoppas kan man ju alltid. kram på er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godkväller och godnatter (kan man säga så?)
Ja det har sannerligen varit en strålande vårdag. Men tyvärr så kom jag inte ut på min promenad idag som jag planerat. Jag hamnade i läsfåtöljen med boken och en katt i knät.
Jo, jag röjde upp lite på balkongen också. Där behövs en rejäl storstädning - en dag…………
Nattinatt