Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1503 ggr
simudainkain
0

God morgon 20/3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon till er alla. Här är lite sol och -7 grader. Får se till veckan om rapporten stämmer och våren kommer…

Var lite för uppvarvad och sov för lite… Mer nedvarvning får planeras in. Idag ska jag gå på museum med min moster. Jag har bjudit då hon behöver lite glädje. Hennes sambo dog förra året.

Hoppas att jag hinner vinka av systerdotra med kompis.

Ska simma lite, för jag känner av förkylningen ännu så det får blir lätt träning.

Ta hand om er!

Elpida
0

God morgon mina sköna!

Här är det oxå stor sol och -7, jag hoppas att det är på god väg mot plusgrader…Glad. Började dagen med lite yoga och meditation, nu ska jag avnjuta lite fil med bär och en stor kaffe latteGlad.

Ha en skön söndag mina vänner!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla goa, Tack för skön musik Simudainkain.

Idag är det söndag - och städdag i min del av världen. Ser verkligen fram emot att bädda rent, feja, och damma…….not!

Men bara så ni vet hur jag har det, så skickar jag med en bildFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

God förmiddag vänner. Idag känner jag mig riktigt på hugget även om jag vet att kroppen behöver lite mer tid att komma i rätt fas igen. Blir ingen judo idag men jag tänkte ta mig en promenad idag. + 5 grader och härlig sol! Pagan gillar din "städoutfit", känner man sig fin så blir det mesta roligt eller hur var det nu;) Ha en fortsatt skön söndag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

I går lyste en vidunderligt vacker fullmåne. Undrar om den kommer synas ikväll eftersom det just nu är mulet.

Det känns som det ska bli en skön vilodag för mig idag. Men det ska ju söndagar vara Flört

Ha en skööööön söndag! Glad

silverljus
0

God eftermiddag! …-är en ljuvlig dag i Pite idag, just kommit hem från en långprommis!…gick riktigt bra, bara lite ont i knät.. :)..ser ljuset i tunneln Flört

..nu blir det middag och sen bara ta det lugnt!..

önskar en en härlig fortsättning på söndan…

[GunillaR]
0

Godeftermiddag :-)

Det blev en strålande soldag idag, trots molen i förmiddags. Jag har varit ute på en liten prommis. Det har varit väldigt skönt idag, kanske den allra första riktiga vårdagen!

Förresten jag glömde att jag igår såg stora fält av vintergäck och snödroppar. Påskliljorna är också högt uppe har jag sett idag. Och knopparna växer på både träd och buskar.

Annars har jag tagit det lugnt idag, läst bok och pysslat lite.