Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1050 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 18 mars.

Här faller snö. Ja ni läste rätt -SNÖ! Som tur är har jag vett nog att inte hetsa upp mig för det men glad åt det är jag knappast. Tur att det är fredag så man har något trevligt att se fram emot: en ledig helg med familjen. Förkyldningen verkar ha gett upp äntligen. Ha en skön fredag vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

simudainkain
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gob borgon alla!

Efter lite sömn rt nattpass och hot-stonemassage fick den ny förkylningen fäste. Blir en lugnare dag en planerat. Ska hasa i väg strax till yogamassage, går inte att avboka nu. Hoppar yogapasset i em. Kände av att de två första andningsövningarna i mitt personliga yogapass är svalkande. Hade som tur var förberedd det mesta med maten idag, puh!

Va bra Skogis att ni är friskare…! Hoppas alla andra är det också. Sörplar själv myntate med honung inpackad i morgonrock och varma vetekuddar…

Vi får fortsätta att ta hand om oss! Ska kolla upp D-vitamin Pagan.

Skogshumblan
0

Simundainkain, stackars dig som åkt på den…hoppas du kryar på dig snabbt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

god förmiddag!

Jag ställde sängen annorlunda igårkväll innan jag lade mig och har sovit som en stock inatt. Innan stod den utåt rummet och nu står den längs med väggen. Det blev ju mycket större plats i rummet helt plötsligt.

Idag känner jag för att shoppa lite. Behöver nytt nattlinne och trosor. Sen ska jag börja skissa på en ny målning, ska prova på något helt nytt.

Vädret …… ja det regnar i alla fall inte och det får man vara glad för. Men det är ingen värme. Däremot skulle det bli värme om några dagar, riktig värme med 10-15 grader!!! våren är definitivt på gång!

Ha en skön dag denna fredag Glad

Elpida
0

God förmiddag!

Jasså, ni har sluppit snövädret i skåne ser jag! Här har vi fått mer än nog sedan igår eftermiddag!!! Nåja, solen ska göra oss sällskap imorgon igen så vintern behövde väl bara dra en sista suck…

Fredag idag - alltid lika skönt! Har inget särkskilt inplanerat förrän på söndag! Ganska skönt.. tror jag…Glad.

Må så gott och krya-på-er-bubblor till alla sjuklingar!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

avon
0

God Morgon alla!

Snö hos mig med….börjar faktiskt tröttna :(

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

[GunillaR]
0

# 4 - Vi slapp inte helt. Tror det var lite mera i norra Skåne. Här fick vi snöblandat som sedan gick över i snö och som låg krav i gårkväll. Det var säkert jättehalt!

Men nu är det borta tack o lov.

simudainkain
0

Tack Elpida och Skogis…

Tungan ute lätt flåsabde

Doris
0

God eftermiddag

Vaknade för nån timme sedan efter natt jobb Här snöar det inte men det är grått ute. Ska göra mig i ordning och gå ut en stund. Behöver lite frisk luft

Ha en bra fortsättning på fredagen

Kram

Allting är möjligt

simudainkain
0

Sbö häd också?? Förvånad

[GunillaR]
0

# 9 - Kanske något för SJ att ta efter Flört

[GunillaR]
0

Kikar in här och önskar en skön fredagskväll.

Här blev det en städ- och tvärtstrykardag. Sparar shoppingrundan tills i morgon istället.

Nu blir det TV soffan för resten av kvällen.

Måste skaffa mig en ny bok. Visserligen läser jag "Den sanna revolutionen" men den är ganska djup så man får lägga den ifrån sig lite då och då. Måste bara ha en ny bok, har läsabstinensbesvär……

Tjingeling Glad