Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1863 ggr
simudainkain
0

God morgon 17/3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gäsp! Lägger mig nu. Missade tiden hos kinesiske doktorn då jag sov nästan hela dagen. Ingen mer Hot-Stone för mig…

Nytt försök idag till k.d. Sedan ett litet kvällspass igen.

Ta hand om er!

[GunillaR]
0

Nattugglan fortfarnde vaken. Ska se om jag hittar ett pyttelitet bord på Ikea- Sen blir det sängen även här.

Natti!

Skogshumblan
0

God morgon alla, nattugglor som morgonpigg;) Det är härligt att gå upp tidigt nu när det är ljust ute. Barnen har börjat vakna vid 05.45 så dagarna blir långa… Ha en skön dag vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

Morrn morrn!

Jösses vilka morgonpigga barn du har humblan, mina är som döa sillar…

Redan torsdag och snart helg - härligt!

Önskar er en skön dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

Elpida ja tyvärr har makens nattsuddargener inte gjort någon nytta där. Vi är tre morgonpigga i denna familj:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Godförmiddag säger nattugglan som nu lovit läääänge Glad

Idag är det tvättdag och i morgon är det fredag.

Mina nattsuddargener fördes vidare till sonen. Jag fick alltid sova på morgonen, faktiskt även när jag ammade. Men dessa gener har inte gått vidare till hans son som är uppe och studsar klockan sex. Dottern däremot vill nog gärna sova vidare.

Ha en bra dag Glad

Pagan
0

Hej sötisar

Sen hälsning idag. Jobbat och jobbat lite till. Så gött att det är fredag i morgon. fast denna vecka har rusat i 180, det var ju nyss måndag!!

Sitter och letar priser på omega3 olja till ylamajalla, men de som jag köpt tidigare har tagit slut. Typiskt! Kan ju inte vänta i tre veckor. Får leta vidare.

Hoppas dagen varit bra och att Ni sjuklingar mår bättre idag. Verkar vara långvariga åkommor denna vinter. Två på jobbet är hemma för tredje gången nu. Feber, frossa, snuva, hosta och värk i bröst och rygg mm Säger bara köp D vitamin!!

Sicka morgonpigga yngel du har skogis, min förstfödde var likadan, vid 5 på morgonen så satt vi och åt äpplegröt i babysittern…nja jag satt berevid. Andra barnet fick jag väcka vid 12 och ge frukost lunch o middag, trean - min lilla huligana, hon var mer lagom. Detta har faktiskt fortsatt under hela deras uppväxt. Son nr 2 kan sova dygnet runt om jag inte väcker honom.Förvånad Kan komma hem på eftermiddagen, lura lite - tills det är dags att gå upp på morgonen.

Värst vad jag blev långrandig då….sade jag att det är fredag i morgonTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godkväller!

Nu får tvätten ligga i en hög tills i morgon, för nu är jag trött och tänker ta kväll. Fy sjutton vilket väder det varit idag. Hårda vindar och regn som på eftermiddagen övergick i snöblandat slabb.

Och nu till TV soffan där jag tänker stanna för resten av kvällen Cool

Isa56
0

Godkväll allesammans. Skrattande

Har fått några vätskefyllda blåsor på ena fingret, som naturligtvis brast så nu är jag lite stel och tjock om fingret, dessutom gör det ont när jag bockar den. Skrikandes Lite problem med att skriva här. Nåja det ordnar sig säkert.

Nästa fredag ska jag till doktorn så då får han titta på det, då det har börjat sprida sig litegrann.

För två timmar sedan hade jag en svart bil, nu har jag en vit. Förvånad Det blir nog livat och glatt imorgon bitti när jag kör till jobb. Fast om man tänker på Japan, ja då har jag inga problem alls.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag ser på livet med humor (och på mig själv), och väljer att inte bli förödmjukad av någon eller något."

Ha en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

#8 Du tvättar blåsorna med något desinfektionsmedel va? Det blir ju så lätt bakterier som ställer till det! Klart du gör, du är ju så klok! Det ser jag bara på ditt kloka citat, tar det till mig på stört!!!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

#9 Jadå visst tvättar och smörjer jag händerna. Har till och med använt skyddsvantar på jobb hela tiden. Skrattande Vilket jag inte brukar göra.Oskyldig Misstänker att det är något jag fått en reaktion på, typ olja eller nåt. Men lite bättre är det idag så kanske det läker lite i helgen.

Klart du ska ta till dig av mina citat, om de känns rätt för dig. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻