Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1521 ggr
simudainkain
0

God morgon 15/3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon  till er alla!

Här har det börjat ljusna och är hela -7 igen…

Vaknade tidigt då min kropp rusade tillbaka till alltid redo efter fyra nattapass, varav två rätt tunga.

Använde tiden till att laga lunch, champinsoppa med strimlad shitasvamp från Lazarides diet. Mumsigt med nyttig mat…

Gjorde också mitt personliga yogapass. Har faktiskt lyckats hålla egot i schack och göra hälften av de fyrtio dagarna Förvånad.

Ska på Chi-ball igen nu på fm. Ska sedan få prova på Hot Stone-massage i em. Tur med det efter nattpassen och M.R.B.-träningen, träningsvärk jovisst.

Annars dags att städa igen.

Ha alldeles underbar dag alla….

Skogshumblan
0

Ljust och fint här också. Men den här förkyldningen är allt annat än ljus och fin… Blä för sånt här segt mög! Ha en skön dag alla och ta vara på möjligheterna livet ger i just dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

Morrn morrn!

Underbar lampa på himlavalvet idag!Glad Såg att det har tärt enormt på snön här inne i stan, inte mycket kvar nu!!

Var hos tandis i morse, inget att göra för honom - inte en tandsten. Nu behöver jag inte komma tillbaka på 1 1/2 år (peppar, peppar)! Beställde massage igår från mina friskvårdspengar här på jobbet, jag lääängtar. Har inte fått massage på över ett år och min kropp skriker efter det!

#0 Jösses vad du hinner med -  men det låter härligt alltihop!Glad

#1 Nu hoppas jag verkligen att du kryar på dig snart! Du har ju gått så där ett bra tag nu din stackare!

Önskar er en ljus och fin tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Godförmiddag allesammansGlad

Har legat däckat i feber och en kanon förkylning några dagar, men nu börjar det bättra sig.

Ha en fin dag och njut av solen!

[GunillaR]
0

Godmiddag på er alla!

Idag verkar vårsolen tränga fram igenom tunna slöjmoln. Och jag ska snart bege mig ut. Har inte orkar gå ut på hur länge som helst (en vecka ungefär) så det ska bli så skönt.

Nillan, man blir så trött på dessa förkylningar som bara avlöser varandra. Man hinner ju inte hämta sig mellan.

Nu ska jag ut i solen!

Doris
0

God eftermiddag

Idag har jag vald ledighet efter att ha jobbat natt hela helgen  Solen skiner från en klarblå himmel 1 + grad  ute

Ha en bra dag

Kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

God eftermiddag!

Åhhh vad jag njöt av att vara ute! Solen skiner, det är varmt i solen men kallt i skuggan. Nu har jag varit och handlat lite på köpcentrat. Vi har en affär här nere i kvarteret men där finns inte allting som man vill ha.

Ha en bra fortsättning på denna tisdag!

simudainkain
0

#3 Nillan & # 4 Gilla:

Håller helt med. Tröttnade på att ständigt vara sjuk denna vinter. Det var startskottet på min hälsorenovering.

Chi-ball var jätteskönt imorse. Sedan lyckades jag bli pigg av Hot-stone massage. Hm, märkligt. Har nu heligt och dyrt lovat att inte genast rusa runt och vara duktig. Så dammråttorna får dansa i  hörnen. Myspys blir det i kväll.

Ta hand om er alla!

[GunillaR]
0

Vad var det som du gjorde först?

simudainkain
0

#7 Gilla. Jag var på healing. Shamansk sådan.

[GunillaR]
0

OK - så detta blev en hel "kedjereaktion".

Visste du om detta innan healingen, eller var det själva healingen som gav dig uppgifter om vad som behövde göras?

simudainkain
0

#10. Jag fick veta under healingen att jag behövde få från andra också och inte bara göra allt själv. Så då har jag bokat in mig på en hel del behandlingar.

Det kändes även mycket avslappnande att göra Lazarides soppdiet, för jag behövde inte tänkta ut menyerna eller recepten. Allt var serverat.

[GunillaR]
0

Soppdieten kunde ju vara ett intressant alternativ. Lever man bara på soppa?

simudainkain
0

Ja, Lazarides upptäckte när hon arbetade med sjuka, detsamma som Florence Nightingale och många andra, att vi tar lättare upp näring i soppform när vi inte är i form. Dessutom blir belastning mindre på magtarmkanalen som får vila.

En praktisk fördel är att det är lätt att frysa soppa, ta med och värma om och om igen. Tycker jag när jag är sliten.Flört

Dessutom tycker jag mycket om soppa… Underlättar när jag ska följa dieter. Skrattande

Pagan
0

Godkväll sötnosar, kramar till alla med röda mularKyss krya på er. Det har varit en hel del förkylningar och influensor runt mig i vinter, men jag har klarat mig. kan det bero på D vitaminen tro?? läste om det igår, på Illustrerad vetenskap mycket intressant.

Hoppas dagen varit bra. här har solen visat sig från sin bästa sida under eftermiddagen, härligtSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

simudainkain
0

#14 Har fått tips om D-vitamin av andra också. Ska kolla upp det. Tack Pagen och grattis till solen. Flört