Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1047 ggr
simudainkain
0

God morgon 14/3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon till er alla. Ute är det kolsvart och -2. Tränade M.R.B. igår. Visade sig vara muskelaerobics med stång och gummiband. Överlevde de 30 minuterna. Ska till den kinesiska doktorn i e.m. Mer energi har det blivit men för mycket negativt. Positiv tänkandet är lite skruttigt. Tur jag kan få pepp här i detta trevliga forum. Skönt annars att vara ledig inatt och helledig imorgon Zzzz. Ta hand om er och hoppas ni får vårsol…!

Maggan71
0

Hoppsan, här fanns någon som var vaken före mig till och med! *skrattar*

Lycka till idag, simudainkain!

Själv ska jag försöka få arbetsdagen att gå i ett fasligt tempo, så att jag kommer hem snart och får möta min älskling igen… *ler*

Ha en härlig dag, alla!!! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Skogshumblan
0

God morgon. Full rulle hos er Simud & Maggan. Här är det inte många knop, barnen och jag är förkylda och dotera har dessutom feber. Jättekul- eller nä. *vinkar lite till maken ifall du kikar in här* Hoppas ni får en skön dag alla:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God förmiddag! Jösses vad ni är morgonpigga!!!Förvånad

Här är det grått ute men vår i luften!Glad. Gårdagen ägnades åt väninnor och fika-prat. Firade maken med paket imorse, kvällen ska tillägnas träning för oss båda så det blir inte så mycket mer firande…men man hinner alltid med något lite gott i magenGlad.

#2 Då blir det en lugn dag m.a.o. Passa på att njutFlört.

Önskar er en härlig måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

God eftermiddag.

Här är det faktiskt lite vårvärme idag. Det är ingen sol och åndå åtta grader. Så det finns hopp ännu.

Jag är f n helt sysselsatt med att teckna och måla Tungan ute.

Förkylningen börjar som väl är tappa sitt grepp och jag börjar kunna prata normalt igen utan att låta som i målbrottet. Jag är sååååå trött på att vara förkyld nu! Tre förkylninga på en vinter, det blir bara för mycket.

Om man skulle ta en liten promenad………….

Ha en bra dag!

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj på er

Helgen sprang ju iväg, och nu har en ny vecka börjat igen. Hoppas dagen varit bra. Här är grått och blött. Snön har smält undan och marken är slurpig. Varningstrianglar lite överallt, översvämmningar och vägar som försvunnit. Men det är ju pettitesser i jämförelse med annat i världen.

MåndagssKramisGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Tittar in och säger godnatt. Det blir tidigt isäng idag. Blev störd av min sömn i morse med näsblod. Det var inte så farligt men jag kunde ju inte lägga mig utan fick ju sitta tills det var över. Sen gick det ju inte att somna igen, så nu känns det i "tittorna".

Nattinatt!

Kyss