God morgon 12 mars.
God lördagmorgon på er. Mina två barn tyckte att det var dags att vakna & gå upp strax innan 6… Tror inte min makes nattsuddargener haft någon chans mot mina morgonpigga gener där inte ;). Hoppas ni alla får en skön lördag. Ni som är krassliga/ sjuka, krya på er!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon men jag säger snart God natt. Jag har jobbat i natt och har 2 nätter kvar att jobba. När jag åkte hem så sken solen men kallt ute .
Ha en bra lördag alla
Kram
Allting är möjligt

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Har avnjutit en kaffelatte och scones jag bakat till minstan och hennes sovkompis. Nu ska jag köra in till stan för ett Zumbapass innan jag "tar lördag".
Melodifestival och lördagsmys ikväll!
Kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Godmorgon på er
Lördagar är underbara dagar. 
Är gräsänka under dagen - gubben ska på dykutflykt. Under vatten så spelar det ju ingen roll vilket väder vi har.
Sicken jäkla miss av SMHI
har blivit lovad en stor sol hela lördagen. Kan ju konstatera att än en gång så har dessa välutbildade stollar lyckats felbedöma och ute ser det ut så här:
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God förmiddag!
Ja Pagan, det var ju inte mycket till sol. Här är det inte heller mycket till sol, men vi har tack o lov ingen snö. Igårkväll var det stjärnklart och jag betraktade en mycket vacker nedåtgående nästan halvmåne. Om en vecka är den full.
Jag tror att jag ska ägna större delen av min dag åt skapandet. Ett porträtt ska skissas och tre skarabéer ska målas. Förhoppningsvis kan det bli en liten promenad också.
Ha en trevlig lördag 
Godmiddags Skogis, Dolla och alla andra. 
Ensam någon timme till och bara är. Inga måste eller krav, bara njuter av tystnaden.
Och "suckar" lite över datorn, måste rensa bland bilder och musi, för den är seg, och med ett långsamt ifokus… Så blir det riktigt långsamt. 
Drog ett allmänt änglakort för sajten och det blev
Akasha
"you are a spiritual teacher. You have the ability to counel others and help them awaken their spiritual gifts and Divine life mission."
Tänk vad bra det kortet passar in här. 
(Äsh… nu har jag försökt ladda upp bilden i snart en timme, nu struntar jag i det.
)
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God middag till er alla! Här är det sol igen och hela +3…! Willkommen, bienvenu och welcome kära vår.
Skogis, ingen mekaniska väckar klocka för dig… 
Dolla, kör också natt denna helg…
Elpida, simhallen som hace Chi-ball hade precis börjat med Zumba… Tack för tipset.
Aha, Pagan är där vintern där… Lite myspys idag då?
Gilla, inneväder kan ju vara bra när man ska göra saker. Tavlor here they come…!
Isa, tack för änglakortet. Det kändes stärkande i tilltron till mig själv.
Då jag inte har måsten direkt idag tänkte jag hinna med en prommis innan nästa nattpass…
God eftermiddag!
Det är vår i luften idag! Absolut. Vet inte graderna men det känns milt och skönt jämfört med hur det har känts. Lite sol har också kommit fram då och då och jag har putsat fönsterna i sovrummet. Nu när solen kommer fram så ser man ju fönsterna, hugaligen! Så nu är vinterns stormar borta från dessa fönster i alla fall.
Fortfarande snuvig men det är i alla fall mycket bättre än för några dagar sedan.
Har lite abstinens eftersom jag läst ut en bok och inte egentligen har några olästa….. Jo förresen jag har några på engelska. Kanske man skulle kasta sig över någon av dem. Det som är bra att läsa på engelska är att man inte rusar iväg över sidorna utan måste verkligen vara i det man läser.
Härligt att ljuset kommit tillbaka såpass att man inte behöver tända ljusen mitt på eftermiddagen. Den 21 mars är det faktiskt vårdagjämning och sen blir dagarna längre……… 
Ha en skön kväll! Här blir det Melodifestivalen, kan ju inte låta bli eländet! 

ja här är det fortfarande vinter, fast nu har det iallfall slutat snöa.
Ska även jag se på melodifestivalen, kan ju liksom inte låta bli. Vi får hoppas att rätt låt vinner.
Sajtvärd Tarot
Pagan, vad hette den där författarinnan som jag såg på biblioteket? Du vet, mitt teflonminne……….
Gail någonting?

Diana Gabaldon böckerna om Claire Randall och Jamie Fraser är i rätt ordning:
Främlingen, Slända i bärnsten, Sjöfararna, Trummornas dån, Det flammande korset, Snö och aska och den sista Som ett eko.
Sajtvärd Tarot
Gail ……. Diana, det var i alla fall två bokstäver rätt
.
Tack! Jag ska in på bibblan nästa vecka och "tanka" lite. VAd skulle jag göra utan dig Pagan? 

Jaha, tur att det är fler än jag som ska se finalen nu då. Har två små flickor här som laddat hela eftermiddagen!!!
Hörde oxå på radion i morse att det skulle vara sol i större delen av landet… det gällde inte här heller. Men å andra sidan känns det som ett värdsligt problem jämfört om man bott i Japan…
Må rätt låt vinna*!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 13 - Ja det är fruktansvärda bilder som visas upp nu. Precis som julen 2004 så är detta så hemskt att det är svårt att ta till sig. En hel stad som blivit utraderad…………. 
#9 &10 Oh, det är bra böcker om Jamie och Claire…