Tarot iFokus

Tarot

Etikettdrömmar
Läst 1439 ggr
Zynell
0

Min mammas dröm.

Hej igen alla!

Det var ett tag sedan jag skrev här. Väldigt mycket skit pågår just nu i mitt liv, bland annat min mammas cancer som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Men igår var mamma över hos oss och berättade om en dröm hon haft.

Hon satt vid sin dator i sitt hus i drömmen. Hon arbetade vid datorn medan folk rörde sig runt omkring henne i drömmen och pratade om henne. Hon uppfattade det som att det var fyra personer där.

En av personerna var den äldre damen som bor i huset tillsammans med min mamma och hennes man. Men denna kvinna har varit död länge. Hon har dock visat sig några gånger. I drömmen stod hon bara och lyssnade till en livlig diskussion mellan två andra personer.

Dessa två personer diskuterade om om min mamma skulle få stanna kvar, eller om det var dags att ta henne med sig. Enligt mamma var det en ganska livad diskussion.

Min morfar, som varit död sedan maj 2009, var också med och bråkade med dessa två personer. Han tyckte inte att det var dags för mamma att gå vidare ännu, att hon fortfarande hade saker att utföra.

Mamma vaknade utan att få veta vad som blev beslutat, men hon fick intrycker av att morfar höll på att vinna.

Just nu genomgår min mamma sin strålbehandling och den 15 mars är det dags för operation.

Något säger mig att denna dröm inte bara var en dröm …

Skogshumblan
0

Oj vilken dröm! Förstår att den väcker tankar och obehag. Hoppas allt går bra för din mamma med operationen och att besegra cancern. Tänker på dig och er runt henne. Allt gott vännen!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Zynell
0

Ja, den där drömmen får verkligen en att fundera.

Tack så mycket. :)

Pagan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nellie: Håller med om att det känns som mer än en dröm. Men det är ju hoppfyllt tycker jag. Hon har stöd med andra ord och det finns människor runt henne som hjälper henne kämpa, hon är inte ensam ens i sina svagaste stunder.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Zynell
0

Pagan: Ja, det verkar så. :) Även om vi känner oss ensamma så är vi aldrig det, antar jag. Helst skulle jag vija slippa känna mig ensam alls.

Det som får mig att fundera är varför det var en sådan livad diskussion mellan de två i mammas dröm. Den ena ville ta henne med, den andre var osäker, tydligen.

simudainkain
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Håller tummarna Nellie.

Maggan71
0

Håller också tummarna och hoppas att din mamma segrar över cancern!

Tror inte heller att det var en dröm… Det var mer än så. Lite obehagligt, men samtidigt hoppfullt!

Tack för att du berättar!

*kramas*

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Zynell
0

#5 o 6: Tack så mycket. :) Tarotkorten säger också att det kommer att gå bra, men det återstår att se.

Zynell
0

#5 o 6: Tack så mycket. :) Tarotkorten säger också att det kommer att gå bra, men det återstår att se.