Tarot iFokus

Tarot

Etikett: ifokus
Läst 1150 ggr
[Tunridan]
0

Ta bort meddelanden?

Hej och god eftermiddag alla! :-)

Jag blev nästan full i skratt när jag loggade in på iFokus och upptäckte hela fem likadana spam-mail i min inbox!

De är skrivna av samma person som tidigare skickat spam-meddelanden, nu under namnet 67kikake för den som är intresserad.

I alla fall. Nu är det så att jag brukar helt enkelt radera dessa meddelanden bums meddetsamma, för vem orkar läsa dessa långa essäer, eller hur. :-)

Nu hittar jag dock ingen knapp för att kunna radera meddelanden, som det funnits innan. Nån som vet något om hur man gör eller har haft samma problem?

Pagan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har samma problem. Han är vääääldigt flitig må jag säga.Obestämd Skulle tro att "ta bort" knappen återkommer då iFokus fungerar som vanligt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Tunridan]
0

Okej, så då är det inte bara jag då, får hoppas det fixar sig som sagt.

Ja, han är flitig som tusan igen efter en stunds frånvaro. Just dessa meddelanden var riktade mot mig som tydligen ingår i den "wiccanska rörelsen", haha.

NessaInglorion
0

Extreeeemt flitig och OMÅTTLIGT irriterande!

Det tragiska är att han/hon byter namn hela tiden så det kommer ju likadana mail från olika namn. Hela mailboxen är ju full av skiten. Skrikandes

Kan man inte blockera personen/erna?

"Låt själen vara fri"

[Tunridan]
0

#3 Jag vet. Jag tror man kan blockera själva aliaset, men som sagt, det hjälper ju inte om han (det är en han) dyker upp i annan form.

Så jag lägger ner så lite energi som möjligt på den här personen, för det ger mig ingenting. Min tid och energi är värdefull, bättre att lägga den på något annat. :-)

[GunillaR]
0

Jag ber er att ni anmäler detta till Support - så tar de bort användaren efterhand som nya nick kommer upp.

Det finns ingen möjlighet att ta bort sina pm, men det kommer tillbaka.

Lägg ingen energi på honom, läs inte det han skriver.

[walkinbeauti]
0

Samma trubbel här kan inte radera så vi får nog ge oss till tåls med både  kikake och gammla PM som ligger kvar Glad

Nog är han flitig och har skrivandets gåva så man önskar han istället kunde lägga ner sin energi på att kanske skriva en bok där han får sagt allt han vill eftersom han uppenbarligen gillar att skriva.Kanske något att fundera över 67kikake Glad ett tips i all välmening från mig.Glad

NessaInglorion
0

#5 Tack Gilla, får göra så.

Nej man ska ju inte lägga ner energi på det men irritationen infinner sig likväl när man ser att man fått nytt skräp i mailboxen. Flört

"Låt själen vara fri"