Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 984 ggr
simudainkain
0

God morgon 8/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon till er alla…! Här är kolsvart och -1.

Ska få akupunktur varje dag denna vecka. Dr Hu konstaterade det jag känner själv, energinivå -72.

Blev så avslappnad att jag glömde masagetiden. Hann bara med en halvtimme.

Tur var att jag fixade träningskort och livsmedel till "Rejuvenation soup" innan…

Då jag är ledig idag också, tänkte jag göra något roligt. Jag ska se "True grit". Om jag inte däckar efter akupunkturomgång nr 2…

[GunillaR]
0

Här är en till nattramlare. Jag blev så arg på en otrevlig person så att jag fick näsblod och då gäller det att lugna ner mig ordentligt. Ett bra sätt är att förutom stoppa upp en bomullstut i näsan och klämma, ävan lägga en frysklamp och trycka till. Samtidigt som man går in på Jotex eller något liknande och kikar på gardiner! Det är sååååå roligt och lugnande att se på gardiner. Jag behöver ett bar nya nu till sommaren som jag kan dra för fönsterna helt på förmiddagen.

Vad ville jag säga med detta? Jo, att kolla på gardiner hjälper mot näsblod som är framkallat av ilska. - Hi hi -

Nu ska jag natta mig

Natti eller godmorgon, vilket som passar.

nillanb
0

Godmorgon på er nattugglorKyss

Här lyser solen så vackert och jag ser att mina fönster skulle njuta av att bli tvättadeSkäms… Ja jag vill ha nya gardiner och härliga färger för att välkomna våren och ljuset!Tungan ute

Ha en skön dag allesammans!

Det är omöjligt, sa tvivlet
Det är farligt, sa rädslan
Det är onödigt, sa förnuftet
Prova ändå, viskade hjärtat ♥♥♥

-Författare okänd

Elpida
0

God morgon!

Underbar sol och vårkänslorna börjar spraka i kroppen. Det är full körträning hos fåglarna idag och det luktar vår ute! Idag ska jag faktiskt oxå på akupunktur, ett underbart tillfälle till djupavslappning. 

Ikväll ska jag sälja min bil (om hon vill ha den…) och sedan ska jag försöka komma iväg och träffa en väninna som jag inte sett på läääänge.

Önskar er en härlig tisdag!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

God förmiddag nattsuddare & andra. Tackar för gardinterapi- tipset Gilla. Ska prova när känslorna går höga hos mig. En härlig vårdag ute. Solen har tagit mycket av snön men än finns det mer än nog tycker jag. Hoppas ni alla får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

God förmiddag

Solen skiner, men jag är trött. Vaknar så tidigt pga stopp i näsan. Så jag vilar en stund i dag och försöker ta det lugnt. Fast en promendad i solen kan ju aldrig vara fel!

Ha en bra dag - internationella kvinnodagen Glad

silverljus
0

God förmiddag!….

är varmt och skönt ute, ingen sol dock..blir ta en promenad till praktiken idag, gå ett litet em-skift idag…skönt!

.se på nya gardiner lät vädigt lockande, även om jag inte har näsblod ;)….behöver hämta positiv energi, ..i massor…

hoppas ni får en trevlig dag!

NessaInglorion
0

God förmiddag!

#0 Åh, akupunktur varje dag, vad härligt. Lite avis nu faktiskt. Kanske ska ringa min akupunktör… Synd att det är så dyrt bara. Rynkar på näsan

#1 Oj då Gilla, du måste ha varit rejält upprörd! Förvånad Vad var det för otrevlig typ som gjorde dig så arg? Känns det bättre nu? Håller med dig, gardiner är rogivande. Älskar att titta på och köpa gardiner och jag har även en lakanfetisch. Bara ÄLSKAR att köpa nya sängkläder! Cool

#3 Lycka till med bilförsäljningen Elpida, hoppas det går vägen! Skrattande

Här är det lite vår i luften. Solen skiner och det droppar från taken. Känns helt underbart!

Ha en alldeles förtäfflig tisdag allihop.

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

# 7 - Det var en kille på Datorn. Jag har haft stora problem senaste dagarna med att felsöka och komma underfund med vad som hänt min dator. Den blev kidnappad av ett program som satte igång en sökning till Google adresser och öppnade olika reklamsidor. Men detta är inte tillåtet på Google så därför blev jag blockad därifrån. Jag kan alltså inte gå in och söka på Google nu.

Men jag ska skaffa en ny IP adress och måste vara avstängd från internet i 24 timmar. Så ska jag få en ny adress och förhoppningsvis komma in på Google igen. Men om sökprogrammet finns kvar och sätter igång så måste jag blåsa datorn och installera allting igen.

Jag stötte på en otrevlig typ inne på Datorn som jag blev så förbannad på. Men jag hade varit stressad och pressad hela dagen så det behövdes bara att jag blev arg och blodtrycket steg.

Ett långt svar………..

Så nu stänger jag snart av mig och vi ses inte förrän i morgon eftermiddag.

NessaInglorion
0

#8 Men uscha vad jobbigt! Då får du vila dig från nätidioterna ett tag nu då. Tungan ute Lycka till så "ses" vi senare då. Kram

"Låt själen vara fri"

simudainkain
0

#8 Ja, det är lätt att bli arg när servicefolk är otrevliga. Syns sens när du är back online!!

Pagan
0

Hejsan

Här lyser solen vackert och det är "nästan" varmt där det är lä. Lite brått så jag svirar vidare omgående. Kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

simudainkain
0

Åh, va "True Grit" var bra! Var inte lika sänkt av akupunkturen, koppning och annat idag. Orkade dit. Alldeles uppfylld. Skrattande