God morgon 6/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En ljuvlig vårsol sprider sig ute och idag serverar jag fika utomhus i eftermiddag så ungarna kommer ut oxå!
Kalas i fredags och kalas igår så idag blir det en långprommis, det är ungefär det enda jag tänker planera för dagen
.
Önskar er en skön söndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Här skiner solen också. Fika ute lät skönt och mysigt. Själv ska jag bara vara med barnen idag och i em är det dags för judo. Kul nu när jag kan liiite tekniker. Och dessutom märker att kroppen mår bättre. En och annan "kostcirkel" har minskat/ försvunnit. Kul med oväntade effekter av detta slag:) Ha en skön söndag alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Godmorgon
Här är det gött att vara. strålande sol och vindstilla. Hoppas Ifokuskillarna blir klara under dagen. Seeegt, inlägg försvinner och det konstrar en hel del för mig. När jag ska klicka på publicera kommentar så kommer ingen pil fram, det ser ut som meddelandet är klart och publicerat men det är inte med i tråden.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God morgon!
idag är det rikigt skönt ute, får se om man kan sätta sej vid solväggen lite senare… *L*
jo det är inte alls bra här ännu, men det är väl en del att jobba med , förstås….
hoppas ni alla får en finfin dag…
Godförmiddag!
Jag vaknar så förbenat tidigt av att jag är stopp i näsan. Solen skiner idag också, det har varit kallt inatt men det skulle bli några plusgrader på dagen. Så det blir en prommis idag också.
Annars blir det nog ganska mycket slapp. Det är ju söndag 
Ha en skön dag!
Godmiddag allesammans. 
Solen skiner och det är ljuvligt ute i lä. 
Blir nog en runda inom dotra idag, måste få "Glo" på barnbarnen ibland. 
Idag blir det några "klokord" ur en liten bok som heter "Heja tjejer"
"Lyckan är att känna sin styrka och glömma sin svaghet."
Anne Svärd.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God eftermiddag
Jag är lite trött efter en sen natt i går ! men jag hade mycket roligt med bra musik och trevligt sällskap ! Jag ska snart åka på barn kalas en systersons son fyller 5 år idag
Ha en bra fortsättning på söndagen
Kram
Allting är möjligt
God eftermiddag!
Låter som ni har en supersöndag, som ni har förtjänat. Vaknat efter nattens arbete. Äter veggolunch. Har min gröna dag idag.
Upptäckte framför spegeln att omsättningen börjat komma igång också. Aha, jag har en midja, Känner också att magsäcken har krymt, Yeahh!
Då jag vaknade med förkylning på gång blir det lite soft prommis. Käk med chili, lök och vitlök och myntate. Sedan däcka.
Ha det alldeles underbart…
Pust!
Mitt fina inlägg till er försvann… Nytt försök.
Låter som ni alla har en underbar söndag. Det är er väl unt.
Vaknat efter nattpasset med förkylning på g. Blir lite soft prommis, käk med chili och sånt samt myntate.
Detoxen har fått ämnesomsättningen att komma igån nu. Såg en midja i spegeln idag? Hade jag en sån? Min magsäck har också krymt, Farväl svulloprotioner.
Ha det alldeles underbart!
Hm, intressant nu dök inlägg nummer ett upp???