Tarot iFokus

Tarot

Etikett: dagens-tråd
Läst 3340 ggr
Maggan71
0

Härliga torsdag 3/3

Goood morgon!!!

Idag jobbar jag bara halvdag, jag har läkartid för remisskrivande (bukplastik efter viktnedgång), och jag får äntligen träffa min underbara Thomas igen! Livet är helt enkelt fantastiskt härligt!!!

Önskar er alla en strålande dag!!! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Skogshumblan
0

God morgon alla.

Maggan, om jag inte visste bättre skulle jag trott att du var nykär ;P

Idag är maken ledig här. Han jobbar helg. Tänkte försöka komma i väg och göra något åt "skatboet" som håller på att ta över mitt hår;)

Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Lisake]
0

God morgon till er alla.Flört

Doris
0

God morgon  Jag ska snart gå och lägga mig efter en natt på jobbet

Jag får önska er en bra dag

Kram

Allting är möjligt

Skogshumblan
0

Sov gott Dolla:)

/ Skogshumblan

simudainkain
0

God middag till er alla!

Grattis Maggan!

Kul med ny frissa till våren Skogis.

Sov gott Dolla.

Själv är jag helt ledig idag!

Yogat. Sista dagen på del 2 av detox, uppladdningen. Det har gått finemang. Ska på helande beröring idag.

Livet leker! Skrattande

nillanb
0

God förmiddag allesammansGlad

Härligt Maggan!, Lycka tillGlad

Var rädd om *skatboet* skogisFlört

Nattis på dig DollaGlad

Simudainkain härligt med helande beröring!Glad Jag är lite nyfiken på din detox..

Själv ska jag ta det väldigt lungt idag, kroppen värker över allt efter övningarna hos sjuk gym. och arbetsterapeut i bedömningsteamet.

Ha en härlig torsdag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Snörvel, snörvel. Lite feber idag så det blir lugna gatan idag också.

Ha en bra torsdag

Isa56
0

Godmorgon Maggan, Skogis och alla andra goa vänner här. Skrattande

Sov gott, krya på er, Och lycka till med de ni ska göra idag.Tungan ute Hårklippning, Detox, vila och allt annat.

Fortfarande snäll mot mig själv och tar det lugnt med axel och arm. Jo det är bättre, Siktar på jobb på måndag, sen får vi se vad som händer.Flört

Dotra är väldigt mörbultad efter krocken men humöret är rätt bra. Fast hon har ju lite mardrömmar efter det, hon sov rätt bra inatt för hon kände det som att jag var hos henne. Tacka sjutton för att jag känner mig trött och sömnig idag.Flört

Jag såg bilderna på nätet. Som hon skrev i sin blogg: Ett annorlunda sätt att fixa sommarbilen (dom fick såga av taket för att ta ut henne säkert, då man inte visste om nacken och ryggen tagit skada).

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag ser med förväntan fram emot vad som händer härnäst."

(Nja den förväntan är nog lite kluven just nu.Flört)

Ha en bra dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God förmiddag!

Vaknade upp och förväntade mig sol och plusgrader, möttes av minusgrader, lätt snöfall och muletObestämd. Tja, den har väl fastnat någon annanstans på väg till mig - den där solen.

Stort lycka till Maggan och hoppas det går snabbt med remissen!

Nillan och Gilla - krya på er!

Isa - duktig flicka!!! Bara dotra fortsätter att prata om olyckan så att hon får ur sig allt så ska det nog gå bra. Hon har ju en sådan klok mor så det blir nog inga problem!

Alla ni andra önskar jag en fin dag med god sömn, ny frillla och helande beröring!

Kram till er som vill ha!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

Sådär ja, nu har jag en frisyr igen;)

Gilla, krya på dig!

/ Skogshumblan

simudainkain
0

#6 Nillan

Dietisten heter Linda Lazarides. Boken heter "The big healthy soup diet" Hon gillar inte mystiska pulver, utan allt är vanliga livsmedel där det finns forskning om hälsoeffekter. Hon gillar inte heller bantning utan man ska bli mätt. Dock lättare mer lättsmälta portioner föra att matsmältningen ska kunna återhämta sig.

Sedan gillar hon inte heller extrem dieter såsom kålsoppedieten där människor försökte äta samma tråkiga recept varje dag. Hon samlar på smaskiga recept från hela världen. Dock är den första rena detoxen mindre smak, för att inte hindra att kissa ur sig alla slaggprodukter och överskottsvätska.

Har precis ätit en potatis och tofusoppa med pesto som lunch. Namnam. Flört

nillanb
0

#11 Väldigt intressant, tack!Kyss

Men himmel Isa! Fy så hemsk olycka, jag förstår att du är hos henne i tankarna nattetid.. Kram på er!