God morgon 2/3
Ha en bra dag alla. Vädret ska visst komma med sol och mildare. Ska snart lägga mig, gäsp…
God morgon vänner.
Som vanligt är båda barnen hemma idag. Skönt att slippa alla tider & måsten;)
Förkyldningen är seg men jag ska se om det inte är tillräckligt liv i mig för att kunna göra veckans läxa.
Ha en bra dag alla:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon!
Känner mig fortfarande fylld av energi efter trumkonserten igår kväll. Visst är det konstigt att man efter två timmar fortfarande inte tröttnat? Man vill bara ha mer, mer, mer!!!! Har sovit som en gud inatt, och det var länge sen kan jag säga!
.
Jag har hört det viskas att det ska bli sol och upp till +6 ute på torsdag, jag hoppas att det är sant! Gud vad jag längtar efter solen, takdropp och söderläge!
En stor onsdagskram till er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Simudainkain, Skogis, Elpida och alla ni andra goa vänner. 
#0 Sov gott och dröm sött. 
#1 Krya på dig. Javisst är det skönt att slippa alla måsten ibland. 
#2 Trummor tycker jag om att lyssna på, skulle vilja prova en trumresa nån gång.
Ja solen är efterlängtad. 
Dagens tanke av Louise L. Hay.
"Jag väljer att fatta kloka beslut som gynnar varje människa, plats och ting i mitt liv."
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon Ännu en dag med sol
Jag kanske tar en tur med skidor idag Sen på eftermiddagen måste jag lägga mig en stund ska jobba i natt!
Ha en bra tisdag
kram
Allting är möjligt
Godförmiddag
Jag vaknade klockan sex i morse av att jag hade ont i halsen och att det höll på att "joxa" inne i skallen. Men det är inte så konstigt. Båda barnbarnen var förkylda i söndags. Hoppas det bara är en snäll bacelusk som går över snabbt.
Hur som helst så blir det lugna puckar idag.
Vädret är inget att hänga i julgranen, mulet och tråkigt. Ett bra väder att vara inne i.
Ha det bra där ute i stugorna 
Gilla vi kan kraxa ihop då ;)
/ Skogshumblan
# 6 - Än är det inget krax, utan lite snörvel i näsan bara och lätt halsont. Hoppas det försvinner igen! Och så har jag lite feber (morrr)
#7 jaha då får denna skata köra solo i dag med.
Krya på dig vännen!
/ Skogshumblan
God eftermiddag allesammans 
Krya på er ni som är förkylda och kraxiga!
Härligt att du tyckte om Yamoto drummers of Japan Elpida
Är helt slut har varit hos bedömningsteamet även idag himmel jag har så ont att jag knappt kan använda tangenterna nu…
Önskar er en finfin kväll!

#9 Tyckte om - jag älskade det. Bäst var när den största trumman vibrerade långt inne i mig. Vi satt på första raden så vi såg varje litet ansiktsuttryck och kände trummorna inom oss
. Jag skickar lite bubblor till dig och din kropp, känns som att du behöver det idag!
"Du har alltid två val"
Åhh Elpida så fantastiskt
Jag hörde när de övade i Järna stod utanför en lång stund och njöt av vibrationerna!
Tack jag behöver alla bubblor och energier jag kan få 

Hejsan på er
Simudainkain hoppas du sovit gott
Usch då Nillan hoppas det snart komme med en bra lösning på allt.
Gilla & Skogis krya på dig.
Isa, kramar om dig.
Dolla, glad att höra om din tumme. Hoppas att den är på bättringsvägen.
Elpida jag kan toppa dina väderprognoser, här lovas +8 och stor sol på lördag HOPPAS!!! Var inte du iväg på trumkväll nyligen också? eller har jag drömt….
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

#11 Då var det klart! Mycket guldfärg drog igenom ..
"Du har alltid två val"