God morgon tisdag 1 mars.
Goood morgon vänner!
Ny månad & vår på gång. Kan livet bli bättre?
Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon alla!
Här det ingenmulet men bara -5.
Gick lättare med yogan imorse, trägen vinner. Handlade livsmedel igår för att kunna äta läkande mat för trötthet efter steg 2 i detoxen. Tänker prova och utvärdera.
Ska laga mat idag, då jag jobbar natt, så allt är förberett för en lugn dag imorgon…
Godmorgon
Solen skiner idag men det är lite kallt nu -9. Kl halv 2 ska jag till doktorn om min tumme. Jag har haft problem med en tumme i flera veckor den blir bättre, men inte helt. Så nu har jag beställt tid och ska få komma .
Allting är möjligt

God förmiddag!
Lämnade minstan i skolan imorse, inte ofta jag hinner göra det eftersom jag har en bit att köra på morgonen - alltid lika trevligt.
Ikväll blir det konsert med de japanska trumslagarna, först lite god mat och sedan hem till väninnan efteråt - en riktigt helkväll med andra ord!
Hoppas solen skiner på er idag, om inte ute så i sinnet!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag allesammans!
Ska strax iväg till bedömningsteamet, som utreder vilken arbetsförmåga jag har..
Ha det bäst när du njuter av Yamoto ikväll Elpida
Sträva inte efter att förändra världen,
utan välj att förändra dina tankar om världen.
- A Course in Miracles -
Godförmiddag alla godingar!
Fortsatt molningt idag, temp kring nollan. Men på lördag skulle vi få sju plusgrader !!! De ni!
Nu är vi faktiskt inne i vårmånaden. Det tycker jag känns bra. Även om vintern kan göra flera stycken utfall igen, så gör det ingenting. Nu är det Mars och solen blir bara varmare och varmare.
Har inte bestämt vad jag ska göra idag om jag ska teckna porträtt eller börja på en ny målning eller om jag ska skissa på tre små presenter. 
Ha en skön dag!

Sent för både godmorgon och godkväll så jag säger bara heeeej på er finingar
Ja nu har vi mars - årets 60:onde till 90:onde dag. Stridsguden mars egen månad minsann.
Har allt gått bra hos doktorn Dolla?, låter som du haft ont ett tag.
Nillan, mycket runt dig nu. hoppas det går bra.
Jag föreslår senaste alternativet Gilla
Mår du bättre idag? låter som du är uppåt iallafall.
Här har det varit lite kallt och småspiksregnande under eftermiddagen, halt som attan, men nu är jag inne och myser gott. Skitdag på jobbet, möten efteråt i tema trist som attan, pms som bara den och smågrinig på det mesta. men så loggar jag in mig här och läser vad ni delger och då är ordningen återställd. tack goingar för det. ha en fortsatt trevlig kväll.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 7 - Jotack, jag mår bättre idag. 
#7 Det gick bra hos doktorn ! De konstaterade att det var eksem på tummen så jag fick både betnovat och mjukgörande salva så får nu hoppas att den blir bättre 
Allting är möjligt
Grattis och krya på dig dolla, 
#11 Tack
Allting är möjligt