Tarot iFokus

Tarot

Etikettintuitionsövningar
Läst 5688 ggr
[GunillaR]
0

Tarotcirkel 21 febr - 26 febr

Tre korts läggning

• bakomliggande orsak
  • hinder som kan komma i din väg
  • denna väg ska du gå

Ställ din fråga via pm. Svaren och redovisning av korten redovisas här i tråden.

Sista anmälningstid söndag 20 februari 22.00

[GunillaR]
0

För de som är nya så lägger vi för varandra här i denna övning. Man måste anmäla sig till läggningen. A lägger för B som lägger för C osv……..

[GunillaR]
0

Jag är med!

Maggan71
0

Om det är okej med Nybörjare, så vill jag gärna vara med också! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

simudainkain
0

Åh, va kul. Såg att att ni har haft det. Jättespännande.

Är gärna med…

Skogshumblan
0

Oj så kul! Jag är med!

Har sett att ni haft det innan och sett fram mot att det skulle komma igen:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Ja, men så klart jag vill vara med.

Spelar ingen roll om man är "ny" maggan. Ibland så är det ju också så att det är inte hur länge vi gjort saker utan mer på hur man gör sakerFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

silverljus
0

..Ja! ..är gärna med , trots att jag är Nybörjare :)

Elpida
0

Jag är med!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Doris
0

Jag är medGlad

Allting är möjligt

christel70
0

Jaa, detta vill jag vara med påGlad

Medarbetare på Tarot

[GunillaR]
0

Så roligt - det verkar bli en stor cirkel Glad

ina3
0

Jag är gärna med!

~ Medarbetare på Tarot ~

Skogshumblan
0

Har jag fattat saken rätt så lägger nr 4 för mig och jag för nr 6? Stämmer det?

/ Skogshumblan

[GunillaR]
0

Så här blir det:

Gilla lägger för Maggan

Maggan lägger för simudainka

simudainka lägger för Skogis

Skogis lägger för Pagan

Pagan lägger för silverljus

Silverljus lägger för Elpida

Elpida lägger för dolla

dolla lägger för christel70

christel70 lägger för Ina3

Ina3 lägger för Gilla

Pagan
0

Tack Gilla

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Åh så spännande det här ska bli!

/ Skogshumblan

christel70
0

Hm. Jag vet inte riktigt vad jag ska ställa för fråga… Ska frågan gälla något specifikt område eller kan den vara rent allmän typ Hur kommer mitt liv att se ut framöver?

Medarbetare på Tarot

Pagan
0

Om du har en fråga av mer personlig art, så kan du be om att få svaret via pm, det går säkert bra att göra ett undantag

Annars så kan du fråga ex.vis: hur blir min vår?

Hur blir det med jobbet?

eller något sådant som du känner är aktuellt.

Sajtvärd Tarot

Maggan71
0

Är det någon tidsgräns utsatt? När ska läggningen vara klar? Ska den läggas ut här, alltså?

Jag är klar med min läggning nämligen… *ler*

Pagan
0

Deadline är den 26:e, vilket påminner mig om att omgående pm:a silverljusSkäms

Sajtvärd Tarot

Maggan71
0

Maggan lägger för simudainka:

Bakomliggande orsak; 7 i pentagram

Du har inte tagit hand om dig och din ekonomi. Den ekonomiska situationen har varit riktigt dålig och du har varit tvungen att göra svåra och extrema saker för att räta upp den. Dålig ekonomi kan påverka självkänslan, men minns att du är rik i ditt hjärta!

Hinder som kan komma i din väg; Ess i bägare

Kortet talar om ett öppet hjärta och stor glädje. Du inspirerar andra. Du upplever just nu tacksamhet för livet efter att du har gått igenom en jobbig och mörk period.

Du är en sökare och det är nu läge att börja utforska ditt inre. Lita på de goda krafterna och följ med flödet.

Det hinder och försvårande omständighet som jag ser är att du just nu är välidgt mottaglig för känslor och stämningar. Försök att vistas på platser och i situationer med goda vibbar.

Denna väg ska du gå; XIV Alkemisten/Måttfullhet

Släpp fram din kreativitet och våga vara lite galen! Gå på upptäcktsfärd i ditt inre.

För att hitta den andliga upplysning du söker måste du hitta en balans mellan kropp och själ. Fysisk träning och mental träning… Kanske kombinera detta i yoga?

Nya tider stundar, men nyckeln är BALANS.

simudainkain
0

Denna läggning var Bull´s eye. Har efter mycket slitigt karriärjobb via eget företag med massage, yoga och stavgång läst vidare till vanligt jobb. Hoppas nu på att kunna ta upp detta massage och så igen.

Detta med att stänga vibbar och att släppa saker jobbar jag med nu. Jag har läst noga i tråden skydd. Använder varje nu en aurasomaolja, kallad quintessense  Djwal Kuhl, som stöder detta med "sitt eget rum". Tar gärna emot tips!

Alkemisten är mitt kort som skytt och min ständiga läxa med balans och måttfullhet. Ägnar denna vecka till att tanka upp mig själv.

Tackar Maggan71!

simudainkain
0

Först vill jag tacka Gilla som drog igång inte bara denna cirkel utan även denna community samt Pagan som är med och driver den. Har funnit en plats för en del av mig jag inte kunnat lära mig and andra eller dela på med andra ett tag. Känner mig som vår i öknen! Cool

Hur kommer Skogshumblas vår att bli?  20110222

==================================================

Tarotlek: Legacy of the divine Tarot av Giro Marchetti

Leken visade sig under meditation över lämplig tarotlek.

Bakomliggande orsak till frågan

Kort: Major 8 - Strength

Din andliga styrka kommer att växa om du utvecklar din kvinnliga, sensuella, kreativa sida och genom att stärka dig själv genom stillhet som i meditation över en ljuslåga, egna spakvällar, massagebehandlingar. Du behöver också stärka stora kattrovdjuret inom dig genom exempelvis naturprogram om de stora kattrovdjuren, meditera över din favorit bland dessa djur. Kanske en kristall som tigeröga.

Känslan som jag får mycket starkt är att du överdrivit din maskulina, aktiva, intellektuella och rationella sida samt att din kvinnliga sida är mer undergiven, självuppoffrande och perfektionistisk än du verkligen är. Det känns om du sitter på en vulkan av kraft.

Bilden på kortet visar en sensuell kraftfull prästinna som i stillhet ger andlig upplysning till ett lejon, en tiger och en leopard.

Hinder som kan komma i din väg

Kort: 8 Pentagram

Detta kort visar på det jag skrev om överdrivet fokus på maskulin, rationell, intellektuell aktivitet. Kortet visar en medelålders intellektuell man som läser instruktioner över konstruktioner. Detta förstärker vad jag såg tydligt med ditt första kort

Denna väg ska du gå

Kort: 7 Pentagram

Det du har gjort, rörande den materiella världen såsom yrke, arbete, ekonomi, ägodelar, kroppen etc., gror. Du kan avvakta resultatet.

På bilden ses en kraftfull, vuxen bondmora som nöjt ser ut över sina växande grödor.

Sammanfattning

Du behöver i stillhet låta din undertryckta andliga sida växa fram såsom en sensuell, stilla, kvinnlig, kreativ, kraftfull källa. De stora kattdjuren kan ses som en representant för en sida av det kvinnliga som inte är fullt ut tillåtet idag. Framför allt deras fokus på egna behov och även för människan farliga styrka. Tänk på den egyptiska gudinnan Sekhmet…

"I want to hear you roar!"

Det jag har fått lära mig, är att det korten visar speglar ens inre fokus just nu. Om du bearbetar saker och ändrar fokus, kommer nya kort eller tolkningar. Ett annat jag fått lära mig är att vi måste agera själva för att det ska komma tillstånd det som ses i korten.

Elpida
0

Elpida lägger för Dolla!

Frågan: Ska jag jobba både dag och natt eller ska jag välja?

För att få bäst svar har jag gjort tre läggningar. En för att bara jobba dag, en för natt och en för fortsatt både dag- och nattjobb.

Dolla jobbar bara dag!

1. Kung i svärd

Det känns som att du har ägnat frågan stor eftertanke. Du har noggrant vägt för- och nackdelar på ett rättvist sätt.

2. Drottning i svärd

Du är omtyckt och erfaren i ditt jobb och sätter dina arbetsuppgifter högt, gör ditt bästa. Här kan du dela med dig till din omgivning av din inre vishet och styrka. Här är du på rätt plats.

3. 10 i bägare

Lycka och harmoni fyller din bägare och det sprider sig till din omgivning. Du finner harmoni både i jobbet och hemma. Stabilt och tryggt!

Dolla jobbar bara natt!

1. Den hängde

Du känner att du är avvaktande och sitter fast i läget just nu. Du inväntar och funderar över en möjlig förändring.

2. Döden

Att jobba bara natt kommer medföra en stor förändring i ditt liv, en transformation. Förmodligen ett nytt sätt att jobba på och en ny anpassning i ditt vardagliga liv. Du får släppa en hel del av det du gör idag, saker jag tror du tycker om. …

3. Måttlighet

Du får vara beredd att vara flexibel, att kompromissa mellan jobb, familj och livet runt om. Du skulle kunnafå det att fungera, du är stark och balanserad. Bara ingen av sidorna börjar ta över….

Dolla fortsätter jobba både dag och natt…!

1. Drottning i svärd

Båda skiften har saker som tilltalar dig och ger dig något. du fungerar bra i båda och har mycket att ge.

2. Åtta i bägare

Att hoppa mellan dag och nattjobbet för att du ibland inte vet vad som är upp och vad som är ner.. Istället för att fylla på din bägare stjälper du den ibland, fångar med ena handen och tappar med andra.  Förvirring

3. Sju i bägare

Det kommer bli mycket svårt att hitta en trygghet och en fast plats för dig. Dag? Natt? Jobb? Familj? Fritid? Snart vet du inte vart du är på väg och tappar livskompassen.

Så… mitt råd till dig spontant blir att du ska satsa på att bara jobba dag. Du skulle visserligen klara av natten oxå men det hade inte på långt när gett dig lika mycket tillfredställelse som dagpasset. Det är klockrent!

Lycka till nu och hoppas det har hjälpt dig lite!

Kram kram

"Du har alltid två val"

Skogshumblan
0

Skogshumblan lägger för Pagan.

Stjärnan lades med universal Wait.

Frågan Pagan ville ha svar på är "hur blir min vår"

Bakomliggande orsak till frågan.

Ace of cups ( ess i bägare)

Du har haft en tid då du fått kämpa med att få rätt fas i livet. Dina inre erfarenheter och gåvor och ditt vanliga liv har du försöökt få den balans som du som person behöver för att må bra. Att söka, lära dig upprätthålla jämnvikt mellan det  andliga ochdet  vanliga livet är centralt i det som varit. Både för dig som person men även för dig i relation med familjen eller vänner.

Ess indikerar att det varit en ganska gynnsam period, även om du haft din beskärda del av motigheter. Förändringar och nya saker har gått rätt smidigt att få kläm på och att få att funka i livet. Bägare visar att det som varit haft med inre frågor och gåvor att göra och att finna balansen mellan det inre och yttre livet.

Där du är nu har du lyckats skapa en plattform som du är trygg i. Du vet vad du har, går för och kan njuta av det du jobbat upp men för den delen slappar du inte till, men du uppskattar den balans av inre och yttre du har i ditt liv och vet att du måste jobba för att hålla kvar det.

Hinder som kan komma.

The hermit (Eremiten)

Detta kort är ett starkt kort, det visar på de sidor och erfarenheter vi människor går igenom då vi söker oss själva, rannsakar oss och börjar resa i oss själva på olika sätt, andligt och mentalt. Det vill visa dig vikten av att hitta rätt balans och orsaker till att dra dig undan kontra vara social och umgänge med andra. Balansen mellan att vara för sig själv och att välja avskiljdhet för att umgänge med andra skadar en eller inte ger en något är en viktig sak att  behärska. Här visar kortet på att det kan komma eller faktiskt redan finns sidor i dig och människor runt dig som får dig att tappa den sunda balans mellan självvald tid själv och att välja bort umgänge då man inte mår bra av det.

Att komma vidare med de inre gåvorna kräver sin tid, familj och vänner likaså och du står och väger mellan de olika. Se upp så de inte tippar över åt något håll, försök hålla jämnvikten igång även om det ibland kostar på ditt inre sökande och välmående du får när du kan ta dig tild för andligheten. Jag har också i detta kort en stark känsla av det främst gäller umgänget med de som inte delar eller förstår ditt andliga "leverne" som får dig att komma ur fas. Du vill ha kvar de vännerna/personerna i ditt liv för de är vänner men du känner dig mer och mer tom och dränerad av dem när ni umgås?!

Denna väg ska du gå

The Emperor (Kejsaren)

Kejsaren är från den del av stora arkannan som visar på sammhällstrukturer eller byggandet av det. Det visar också på personer eller karaktärsdrag vi kommer möta hos oss själva eller andra. I ditt fall får jag en känsla av att "Kejsaren" vill visa dig vad du behöver göra för att DU ska må bra. De sidor hos dig själv du behöver ta fram för att komma runt personer eller problem du möter.

På något sätt har du en utmaning som kommer din väg ganska snart. Du måste ta fram din pondus, var inte rädd för att visa den! Pondus och handlingskraft är ledorden här, men du ska lyssna inåt och vila i att du vet när du är rätt ute, och sen bara köra. Det kommer ta sin tid och allt har ett pris men du kommer igenom. Din goda sida; kärleken och omtanken till de runt dig kommer också väl till pass här men det kommer ju av sig själv med dig;). I detta kort känner jag en stark kvinna; du. Själva problemet i sig kanske inte är så stort eller "allvarligt" men det kommer svaja, du behöver stå stadigt för din skull och för att visa andra att "hela världen rasar inte, det gungar och är jobbigt, men nu kör vi så vi kommer igenom det här. Hitåt ska vi gå vänner"

Lycka till och hoppas korten varit till hjälp och kommer visa dig vägen framåt vännen.

/ Skogshumblan

Doris
0

Hur kommer Christels vår att se ut

Bakomliggande orsak The Sun Solen

Under våren kommer mycket ny energi att sprudla. Du kommer att känna dig mycket kärleksfull och kommer att ge mycket till andra Du inger hopp och framtidstro, men du vill själv välja ditt eget liv och gå dina egna vägar och känna att du har friheten och göra det du tycker om.

Hinder som kommer i din väg Ten of cups tio i Bägare

Det känns som det är något gammalt som ligger i bakgrunden som stör dig lite Det är viktigt att du nu fyller på ny energi och att du njuter av vårens färg och dofter.Du har en mycket stark intution Runt dig vill du ha ordning och reda.

Denna väg  ska du gå The Wheel of Fortune

Det kommer att ske många nya händelser i vår kanske nytt jobb nya vänner , men du har lite svårt att respektera dig själv som du är. Tyck om dig själv som du är så kommer många nya människor in i ditt liv.och de kommer att respektera dig och dina handlingar

Allting är möjligt

Pagan
0

Tack Skogis, mycket att ta in. Ska läsa igenom flera gånger men känner att det stämmer bra. Kram

Sajtvärd Tarot

Doris
0

Tack Elpida för läggningen Glad

Kram

Allting är möjligt

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pagan lägger för Silverljus

Jag använder min nya lek - Cosmic Tarot.

Bakomliggande orsak

Drog 2 i stavar för det som är bakomliggande för stjärnan. En stolt man står mellan två stabila stavar. Han sträcker på sig och ser långt mot något i fjärran det skapar en slags drömsk blick. Han står i ett ganska kargt landskap, bakom honom gryr dagen med en vacker sol mellan molnen. Han signalerar lite som att nu tar jag mig an denna uppgift och ser framåt, men det är med viss möda. Stavsviten är ju eldsviten och de gryende idéernas svit. Tvåan är din andra byggsten i din grund och kan indikera på något som nyligen påbörjats, börjat gro. Du har helt klart stått inför en del utmaningar men sett framåt med tillförsikt, för det bara måste gå.

Hinder som kan komma i din väg

Solen är det som hindrar dig på vägen, det var ju ett positivt kort att få som hinderkort så att säga. En liten flicka tittar fram i grönskan, solen står högt på himlen och det frodas och spirar av all grönska här. Inte ett moln i sikte, inte en torr kvist. Solen är ju glädjens kort, står för nya möjligheter, nya framgångar och mycket lycka som kommer. Skulle säga att det som skapar dina hinder här är i så fall du själv, att du inte vågar lita till dina förmågor och den lycka som står inför dig. Att du i dina tankar inte kan tillåta dig ha det så bra.

Denna väg ska du gå

Prins i pentagram visar dig hur vägen fram kommer att bli. Ytterligare ett kort som visar på framgång i det du företar dig. Ordning och reda råder i prinsens kölvatten. Mannen är bestämd, blicken är rak, inga tveksamheter här. I bakgrunden svajar en vimpel och en stor bock står på en klipphylla. Allt i kortet visar på stadga och framgång. Myntsviten är ju korten för manifestation, frukten av det du skördat kommer till dig. Mycket stabilitet här i jordelementet. Kortet indikerar mycket trevliga erfarenheter och kanske får du hjälp av en mentor. Nu är det dags för handling och aktivitet. Smida medans järnet är varmt så att säga. Du vet var du är på väg, vet att det krävs ett visst mått av ansträngning. Du är som en målsökande robot mot ditt uppsatta mål. Jag kan bara gratulera.

Sajtvärd Tarot

christel70
0

Jag efterlyser frågan från ina3 som jag skulle lägga för?

Utan frågan kan jag inte göra någon läggning.

Medarbetare på Tarot

christel70
0

Tack Dolla för din läggning åt mig! Den stärkte mig och jag känner att "livet kommer att bli ljusare" För tillfälligt är jag så slutkörd och tömd på energi så denna läggning gjorde mig jätteglad!

Något gott att se fram emot!

Medarbetare på Tarot

[GunillaR]
0

Maggan, jag har lagt in min läggning på för i ett pm, som du får titta på innan jag lägger ut den här i tråden. Kolla i dina pm!

Ina3, har du fått min fråga? Jag har inte fått någon läggning.

silverljus
0

läggning för Elpida:Hur blir hennes mars:

Bakomliggande: 9 i mynt.

något oväntat har  inträffat, kan vara någon gåva eller nya möjligheter.  du har varit delaktig i något glädjefyll iaf. du har varit i nåt slags av flöde. du kan också känna dej trygg.  mycket positiv energi och uppskattar livet,

hinder som kan komma i din väg: Page i Bägare

du är en vänlig och romatisk person. det finns mycket av känslor inom dej. men det känns som om det är just känslor som kan vara hinder för dej. du kanske inte släpper fram dem " på riktigt". du kanske har lätt tappa kontrollen över dem, drabbas av lättare deppresioner.blir ledsen.besviken . känna svartsjuka.

Denna väg ska du gå: Ess i mynt:

visar på en ny fas, en stabil grund . ny trygghet vad det gäller materiellt eller möjligeht att gå vidare på något man har. en belöning för något du arbetat för tidigare. där du kan få användning av dina erfarenheter.  det talar om en trygghet. kan peka på nytt jobb eller kanske nya positiva arbetsuppgifter.

ina3
0

Hej!

Japp nu är jag på banan och har svarat och skickat fråga! Förlåt mitt dåliga minne.. Skäms

~ Medarbetare på Tarot ~

[GunillaR]
0

Gilla lägger för Maggan

Hon ville veta hur det ser ut på jobbfronten

Bakomliggande orsak - XIX Solen

Jag skulle tolka detta kort som att det har varit en bra stämning på arbetsplatsen. Det verkar vara ett team-arbete där du haft en kollega, men även flera andra som egentligen ingått i gruppen. Eftersom Solen är en manlig energi så kan det vara så att det är en manlig chef, men det kan ju också vara något annat som står för den manliga energin. Denna engeri kan också stå för ledarskap och makt. Den starka känslan av makt och ledarskap kan ha en stor betydelse för den bakomliggande orsaken av frågan.

Hinder som kan komma i din väg - XIV Alkemisten

Detta kort står ju för blandning av elementen. Någonting kommer att hända som sätter igång din egen "magiska kittel". Den starka kraften av magin som uppstår när man "tillsätter rätt ingredienser". Och magin kan tjäna som en positv förändring där det bubblar igång av energier och olika idéer som bara dyker upp. Och hur kan detta vara ett hinder som ligger i din väg? Jo, eftersom det börjar dyka upp andra tankar hos dig som inte fanns förut, tankar om att du ska söka dig nya vägar. Detta är väldigt frestande och verkar mycket tilltalande. denna väg ska du gå. Detta stämmer ju inte alls överens med dina ursprungliga planer och därför kan det ju uppfattas som ett hinder. Och är detta bara fantasier som är oförandrade och som bara existerar i drömmarna, då kan detta vara ett hinder som stället till det.

Denna väg ska du gå - Åtta bägare

Situationen som sådan har gjort att den tömt dig helt på energi. Du är trött och du känner ingen lust att agera. Din rädsla för att inte bli strandsatt eller sårad har också byggt upp en mur kring dig. Detta känns inte bra. Detta blev inte som du tänkt och du blev besviken.

Det du nu har att göra är att sätta stopp för dessa tankar som dränerar dig på energi så att du hamnar i en uppåtgående spiral istället för en nedåtgående.

Nu måste du samla ihop dig och dina tankar och göra en plan. Allting har en mening och ibland måste man gå omvägar för att hitta sin väg till sitt mål. Så, nu får du helt enkelt ta saken i egna händer (som det heter i sången) och ta reda på vad det egentligen är du vill göra med ditt liv. Det är inte alls svårt eftersom du måste gå in i dig själv och hitta din egen väg. Och du kommer hitta den!

Maggan71
0

Tack, Gilla! Skrattande

Bakomliggande orsak: Jo, vi har mycket hög/god stämning på jobbet! Men nu är det ett maktspel på politisk nivå med alla neddragningar och besparingar…

Hinder: Andra tankar, jo då… Dels mer eller mindre allvarliga planer på att aktivt söka annat jobb, dels har Kärleken slagit ner i mitt liv med buller och bång… *ler brett* Det är liiite distraherande… Flört

Vägen att gå: Det stämmer bra att jag är dränerad på energi på jobbet. Att gå dit är inte lika roligt längre eftersom jag inte upplever samma tillfredsställelse efter arbetsdagens slut pga att vi inte kan/får arbeta som förut… Kanske har en plan redan börjat spira litegrann, och visst måste jag söka inom mig själv… Vet ju att bara jag har makten att förändra min situation…

Tack igen! Klockrent! Skrattande

Elpida
0

#33 Tackar Silverljus. Det stämmer rätt bra för fr.o.m den 1 mars blir jag anställd av bolaget som hyr in mig från Manpower!Glad

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

Ina, du kan lägga ut din läggning!

Kram!

ina3
0

Ina lägger för Gilla

Fråga: hur utvecklar sig konstkarriären iår:

Bakom liggande orsak: 4 i svärd : Du kan och du vet vad du kan! Du är balanserad och trygg i det, men samtidigt så finns det något under ytan som som är dags att ta itu med! Förmodligen så känner du en inre frustration för du kan och vill ännu mer, du är mkt mer än vad du visar..mer kraft, inre eld så vad hindrar dig från att ta fram det här?

Hinder: Drottning i Brickor: Du har det bra och vet att det du gör idag fungerar, när du ser tillbaka på allt är du i stort sett nöjd. Du vet vem du är och inte mkt kan rubba dig på det planet. Så om du satsar på något som du inte vet vad det ger..vad händer då? Känslan av att ha kommit dit du är idag, du vet vem du är, känns bra! Varför äventyra det? ;o)

Vägen framåt: 2 i svärd: Du har något nytt i tankarna och jag tolkar det hela som att du skall gå på den här känslan och satsa på det. Så ta tag i känslan och gör det, något nytt väntar! Känslan av inre frid är bra, skydda den men klamra dig inte fast vid den. Det är ju när man känner känslor, lycka, glädje, sorg, ilska som man känner att man lever!

Ditt undermedvetna kort i denna fråga är 9 i svärd - grymhet. Du måste våga tro mer om dig själv och din förmåga än det du vet att du kan

Även om det var en 3 korts läggning så drog jag 3 hjälpkort för att få säkerhet/klarhet och dessa blev 7 i stavar, 5 i svärd och Eonen. Förmågan att vilja och vet att man kan slås fast, rädd för misslyckande nederlag hindrar och det sista vägen framåt är en uppgörelse med det förflutna, det enda kortet ur stora arkanan som kom upp och det känns väldigt definitivt.

~ Medarbetare på Tarot ~

silverljus
0

Tack Pagan! för din tolkning!..det var mycket att begrunda, dessutom positivt…sätter mej och begrundar över detta .. Glad

[GunillaR]
0

# 39  - Tusan tack Ina för läggningen Glad

Det stämmer väldigt mycket in allt som du tolkar här. Jag vet vad ja kan och jag vet också att jag kan mera och kan utveckla mig.

Det som ligger i mitt hinder kommer från barndomen då jag inte var trodd på, men jag jobbar på detta. Men jag är på väg över denna barriär, ska bara våga hoppa ner på andra sidan. Det finns bara en väg att gå! Och eftersom jag är envis som en gammal åsna så kommer jag hoppa och sedan gå och släppa de gamla rädslorna bakom mig.

ina3
0

(Ah..jag saknar "gilla"knappen som finns på Facebook här inne! Skrattande)

~ Medarbetare på Tarot ~

Pagan
0

jag förstår hur du menar Ina, Vi har vår alldeles egen Gilla - det får räckaTungan ute

Sajtvärd Tarot

christel70
0

Hejsan!

Jag kommer att skicka min läggning direkt till ina3 via pm eftersom frågan är av känsligare art. Tack för en rolig cirkel!

Medarbetare på Tarot

ina3
0

Hej Alla!

Vill bara ge feedback på att jag har fått bra svar på min fråga och är nöjd! Har fått lite att fundera på Flört

Tack christel70!

~ Medarbetare på Tarot ~