Hej! Nu är det 2:a gången jag får ett mail av någon för mig helt okänd person, vad mailet egentligen handlar om vet jag inte för det är så långt att jag inte orkar läsa.
Nu till min fråga: fler som har fått det? Och kan man stoppa okända personer från att kunna maila mig, jag vill inte ha dessa mail.
Kram till Er alla!
~ Medarbetare på Tarot ~
Vilket nick använder han nu? Han är envis. Du är INTE ensam om att få det där och jag vet att sajtvärdarna jobbar febrilt med att blockera personen i fråga… Men som en gummiboll studsar han tillbaka under nytt nick…
Blockera honom. Svara INTE på mailet.
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Ja du kan gå In på din sida och göra ändringar av vem som får mejla dig där. Tror det finns en tråd lite längre tillbaka i veckan "obehagliga pm" eller liknande. Eller pm:à Gilla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Sannarekaningenvara heter den sista som har mailat, den sajten är inte aktvierad så förhoppningsvis får jag inga fler därifrån.
Jag skall kolla över detta och se om jag kan välja vem som får maila mig. T
Tack för Era svar!
~ Medarbetare på Tarot ~
Jag har också fått ett sådant….svammel, svammel. Visste inte att man kunde blockera. Ska testa med det.
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus
Lägg inte ner någon energi på detta. Radera meddelanden och släpp det sedan. På det sättet så när vi inte energin.

#5 ja absolut rätt och jag ids inte ens läsa ett sånt långt mail
. Skulle bara vilja slippa dem…men det kanske är svårt.
Kram!
~ Medarbetare på Tarot ~