Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 4306 ggr
Maggan71
0

God morgon, söndag!

En synnerligen goood morgon tillönskar jag er alla! Skrattande

Själv har jag rivstartat med träning. Lade en utmaning på facebook, men kunde inte föreställa mig att så många skulle "gilla"… Nu har jag förbundit mig till 300 situps/dag i en vecka… *harkel* Ja, ja… Jag har gjort om dem till "magövningar".

Annars blir det en lugn dag. Datan, vila, ladda inför kommande vecka…

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Elpida
0

God morgon!

En fuktig och grå söndag som verkligen inbjuder till vila. Min yngsta dotter tycker dock vi ska hitta på något kul sista dagen på sportlovet så vi får se vad det blir…

Andra koppen kaffe avklarad, lite datortid överstökad… dags att ta itu med räkningarna då…blärk!

Ha en skön söndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Godmorgon Maggan, Elpida och alla andra goa vänner.Skrattande

Maggan, man ska inte ge löften på Facebook.Förvånad Dom har så förbaskat gott minne där.Flört

Elpida, Sisa dagen på lovet, ja då får man hitta på nåt kul. Tungan ute

Dotra är lite mörbultad idag, men annars ok. Hon hade drömt om silvriga bilar som kom emot henne, men de drömmarna lär hon få dras med ett tag.

Ha en skön dag.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag släpper taget om gamla föreställningar som inte längre tjänar mig."

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

God middag vänner.

Grått & trist ute. Tur att jag kan skylla på förkyldnigen så jag slipper gå ut;).

Roar mig med att tvätta, laga mat och sova mellan varven. Känner mig som en Karl när de blir förkylda men fy *censur* för mina bihålor!

Ha en skön dag alla:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Det är grått ute, vet inte om det är över eller under nollan. Jag kom isäng vid midnatt igår, vet inte när senast jag lade mig så tidigt men jag var helt slut.

Jag ska åka till sonens familj i eftermiddag och hälsa på dem. Inget märkvärdigt, bara lite umgänge och en kopp fika.

Ni får alla ha en skööööön söndag!

Kram Glad

Doris
0

God för middag

Idag ska jag tillbringa en del ute! Ska leta fram mina skidor och åka en sväng , några kilometer  bara. Vi ska ta med fika Glad

Ha en bra söndag

Kram

Allting är möjligt

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godsöndag på er

Maggan, lycka till med magövningarna, snacka om att sporra sig själv.

Krya på dig Skogis, låter snörvligt i din del av världen.

tack Isa för dina väl valda ord i dag.

Elpida, ja räkningar är ju ett sant nöje att sitta med på själva vilodagen.

Ha en trevlig dag med familjen Gilla.

Själv har jag suttit med tarotstjärnor sedan tidigt, bra att få lugn och ro så det blev en tidig morgon i dag. Nu ska jag ta itu med resten av dagen i den takt jag vill.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

#6 Naw, vilken liten söting!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Vill bara önska en god natt. Har haft en trevlig dag tillsammans med sonens familj och lekt och busat med mina barnbarn. Visst är det härligt med barns energier Glad

Nattinatt på er och suzzzzz gott!